مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ فعالیت مرتبط با این شرکت از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود، گفت: شهروندان برای دریافت خدمات مرتبط با گاز طبیعی نیازی به حضور در شرکت گاز نداشته و تقاضای آنان پس از ثبت از طریق دفاتر پیشخوان دولت، در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

ارائه ۲۲ خدمت گازی  در دفاتر پیشخوان دولت خراسان رضوی /نیازی به حضور شهروندان در شرکت گاز نیست

به گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۶۱۵ هزار خدمت مرتبط با گاز طبیعی در ۴۴۱ دفتر پیشخوان دولت در سطح مناطق هشت گانه مشهد و نواحی شهرستانها به شهروندان ارائه شده که این رقم در مدت مشابه سال ۹۷، ۵۶۷ هزار خدمت بود.
وی با اشاره به واگذاری ۲۲ خدمت شرکت گاز به دفاتر پیشخوان دولت از سال گذشته افزود: هدف از این اقدام، افزایش رضایتمندی مشترکان، دسترسی آسان به خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان است.
مدیربهره برداری شرکت گاز استان ادامه داد: ۲۲ خدمت قابل ارائه شرکت گاز خراسان رضوی در دفاتر پیشخوان دولت شامل، اشتراک پذیری، ارائه قبض المثنی، ارائه استعلام بدهی، استعلام سازمانها، تغییرنام، اصلاح آدرس، ثبت رقم کنتور، اصلاح قبض، تغییر ظرفیت، تغییر نوع مصرف، رفع اشکال قبض گاز، تست کنتور، نصب علمک، جمع آوری تجهیزات، جابه جایی علمک، قطع و وصل مجدد، ارائه جزئیات محاسبه صورتحساب و پرداخت قسمتی از آن، تفکیک کنتور، درخواست فسخ و تعویض کنتور گاز می باشد.
وی افزود: شهروندان گرامی برای دریافت خدمات مرتبط با گاز طبیعی نیازی به حضور در ادارات گاز مشهد و نواحی شهرستانها نداشته و تقاضای آنان پس از ثبت از طریق دفاتر پیشخوان دولت، در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی خواهد شد.
افتخاری گفت: سامانه ۳۷۰۷۴ مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی، آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان برای نظارت بر حسن اجرای طرح واگذاری خدمات گاز طبیعی از طریق دفاتر پیشخوان دولت است.
خراسان رضوی با دو میلیون و ۳۳۳ هزار مشترک گاز، پس از استان تهران بزرگ رتبه دوم تعداد کل مشترکین گاز کشور را دارد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.