رئیس شورای شهر تهران گفت: نباید مترو را به نفع کسی مصادره کنیم.

واکنش محسن هاشمی به اظهارات قالیباف درباره متروی تهران

قدس آنلاین: محسن هاشمی با بیان این که در جلسه امروز  شورای شهر تهران، بررسی سیاست‌ها و الزامات بودجه ۹۹ شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت گفت: آگاهی اعضای شورا نسبت به شهرداری افزایش یافته و آنها به موضوعات مختلف حساس شدند و حالا بند به بند در حال بررسی پیشنهادها هستیم و فکر می‌کنم الزامات بودجه ۹۹ بسیار خوب باشد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص جلسه هم اندیشی صبح امروز با بیان این که در مورد انتصابات صحبت شد اظهار کرد: البته شاید من نباید این موضوع را بیان می‌کردم چرا که موجب حساسیت می‌شود اما دقت داشته باشید که شهرداری نزدیک به ۸۰۰ پست مدیریتی دارد و دائما انتصابات انجام می‌شود.

هاشمی افزود: در جلسه صبح امروز شهردار تهران پیشنهاد مدل جدید حمل و نقلی ارائه کرد و پیشنهاد داد که از تراموا در تهران استفاده کنیم و حتی محور خیابان ولیعصر – تجریش، جمهوری و حتی دور بازار تهران را نیز پیشنهاد داد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات قالیباف در مراسم روز دانشجو مبنی بر این که مترو ۲۰ سال در اختیار خانواده هاشمی بوده ولی ۷۰ کیلومتر مترو ساختند اما ۱۲ سال در اختیار ما (قالیباف) بود و ۲۰۰ کیلومتر مترو ساختیم، گفت: آن زمانی که ایشان می‌گویند من مدیرعامل مترو بودم و فقط دو سال در دوره مدیریت قالیباف من مدیر عامل مترو نبودم که البته باز هم مترو کار خودم بود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان این که کار کلنگ زنی مترو از قبل انقلاب آغاز شده و دولت‌های مختلف زحمات زیادی کشیدند افزود: نباید مترو را به نفع کسی مصادره کنیم هر چند که من خودم مدیرعامل مترو بودم و حتی TBM های خط ۶ و ۷ مترو را نصب کردیم.

هاشمی در مورد چرایی تعطیلی ایستگاه مترو میرداماد گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا متمم بودجه ۹۸ آمده است گفت: متمم بودجه هنوز نیامده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.