«مدیر مسئول» عنوان ویژه برنامه شبکه پنج سیماست که در فضای کاملا صمیمی، مسئولان کشور را به میان مردم می برد و مشکلات واقعی شان را پیگیری می کند.

دیدار مردم و مدیران مسئول خارج از استودیوی تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین، محمد علی صدری نیا تهیه کننده و کارگردان «مدیر مسئول» درباره فرایند تولید این برنامه اظهار کرد: فرآیند تولید «مدیر مسئول» از پائیز ۹۷ آغاز شد، این برنامه دارای چند رویکرد است، تمام تلاش ما این است که یک قدم بتوانیم به چهره های سیاسی کشور نزدیک تر شویم و تصویر دقیق تری از فرآیند مدیریتی و زندگی شخصی شان ارائه دهیم، ما می خواهیم انعکاس خوبی از دغدغه ها و مشکلات مردم در برنامه داشته باشیم، رویکرد غالب برنامه امید بخشی و مطرح کردن مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: هر هفته با یکی از مسئولان وارد یک اتفاق میدانی می شویم، مثلا وقتی که می خواهیم درباره معضل اعتیاد صحبت کنیم با مسئول آن حوزه به مناطقی از شهر و یا اردوگاه های ترک اعتیاد می رویم و مستقیم و رو در رو با افرادی که به دام اعتیاد افتاده اند حرف هایشان را می شنویم و یا به بازار می رویم و در مورد موضوعات مختلف که این روزها مردم با آن دست به گریبان هستند از قبیل گرانی، مشکلات و تولید صحبت می کنیم، به طور کلی در تمامی حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی سعی کرده ایم مواجهه رودررو مسئولان و مردم را داشته باشیم.

صدری نیا درباره استقبال مسئولان از این برنامه گفت: البته هنوز این فرهنگ در کشور جا نیفتاده و کمی سیاسیون ما با آن بیگانه هستند و کمی با شک و دودلی با برنامه ما برخورد می کردند، اما بعد از مدتی خوشبختانه با استقبال خوب مسئولان مواجه شده ایم، ما سعی کرده ایم این کلیشه مرسوم را بشکنیم و خارج از گفتگوهای استودیویی وارد یک گفتگوی مستقیم میان مردم و مسئولان باشیم.

تهیه کننده «مدیر مسئول» با بیان این که اتاق فکر این برنامه آشنا به موضوع های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است تصریح کرد: ایده اولیه همراه با طراحی کار مانند انتخاب میهمان و نوع سوالات و به طور کلی سناریو را که قرار است اتفاق بیفتد در اتاق فکر برنامه، برنامه ریزی می کنیم.

این تهیه کننده درباره ارتباط با مخاطبان و بازخوردهای «مدیر مسئول» نیز عنوان کرد: الحمدالله در طی این ۲۰ قسمتی که این برنامه پخش شده است، بازخوردهای برنامه از طریق پیامک، شبکه های مجازی و هم چنین گزارش هایی که از تماس های مردم با ۱۶۲ به دست مان می رسد حاکی از استقبال خوب مخاطبان از این برنامه است. ما سعی خواهیم کرد در فصل بعدی این برنامه تمامی نقدها و ایراداتی را که به این برنامه گرفته شده بود رفع و با ایجاد فضایی جدیدتر «مدیر مسئول» را پخش کنیم.

گفتنی است برنامه «مدیر مسئول» هر هفته جمعه ها حوالی ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.