معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در اکثر کالاهای اساسی یک روند باثبات و عادی در استان طی می شود و هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین نیاز مردم در زمینه کالاهای مختلف وجود ندارد.

 نگرانی درباره کالاهای اساسی در خراسان رضوی وجود ندارد/ کاهش نوسان قیمت تخم مرغ در بازار

علی غفوری مقدم در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: از لحاظ ذخائر استراتژیک و کالاهای اساسی ، استان خراسان رضوی دربخش دولتی و خصوصی در  وضعیت خوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه کالای اساسی  در استان کمبود وجود ندارد، تصریح کرد: طی دوهفته گذشته یک تغییر در قیمت گوشت رخ داد که بلافاصله با تدابیر انجام شده در ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت مهار شد و قیمت این کالا کاهش پیدا کرد .

غفوری مقدم  تصریح کرد: همچنین طی یک هفته گذشته نوسانی در قیمت تخم مرغ رخ داده است  که با پیگیری انجام شده  بلافاصله کاهش پیدا کرد و بازار این کالا نیز در حال حاضر با مشکل خاصی مواجه نیست.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی  افزود: در اکثر کالاهای اساسی یک روند باثبات و عادی در استان طی می شود و هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین نیاز مردم در زمینه کالاهای مختلف وجود ندارد.

غفوری مقدم اظهار کرد: مردم می توانند هرگونه افزایش قیمت در کالاها را با ۱۲۴ در میان بگذارند و سیستم های نظارتی ما آمادگی دریافت تخلفات و بررسی آنها را دارند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.