جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با بیان اینکه عصاره انقلاب، خدمتگزاری به مردم است گفت: بصیرت و صبر و استقامت مردم در همه عرصه ها توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

بصیرت و صبر و استقامت مردم در همه عرصه ها نقشه های دشمنان را خنثی کرده است

 سردار احمد شفاهی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن افزود: داشتن بصیرت  در طول تاریخ توانسته انسان هایی را شاخص وممتاز کند و در اغتشاشات اخیر بازهم بصیرت ملت و با لبیک به ندای رهبری با حضور در صحنه مردم در سراسر کشوردشمنان را در اهداف شوم خود ناکام کردند.

وی با بیان اینکه منشاء و ریشه اغتشاشات اخیر از آمریکا آب می خورد گفت: آمریکا دشمن اصلی ایران است و هیچ اعتمادی به او نیست و شعار اصلی ملت همواره مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل است.  وی اظهارداشت:  به بهانه گران شدن بنزین موجی در کشور ایجاد شد و دشمنان و بدخواهان نظام موج سواری کردند که با بصیرت ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه های آنها خنثی شد.

سردار شفاهی وحدت و اتحاد برمحور ولایت را مورد تاکید قرار داد و گفت:  آن چیزی که تاکنون  توانسته  دشمنان را در اهداف خود ناکام  کند وحدت و  انسجام بوده است و باید این مولفه همچنان تقویت شود تا دشمنان نتوانند  اختلاف افکنی ایجاد کنند.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی  عنوان کرد: ملت ایران در بیش از 40 سال از  پیروزی انقلاب به خوبی از همه فتنه ها و بحران ها  گذر کرده اند و آنچه که  می تواند ما را در برابر دشمنان  مصون بدارد و نقشه های آنها خنثی شود ترویج فرهنگ جهادو شهادت و داشتن بصیرت و استقامت می باشد.  

وی با اشاره به برگزاری انتخابات دوم اسفندماه در کشور گفت: آنچه که برای ما  مهم است حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای  و در مرحله دوم انتخاب فرد و یا افراد اصلح است. وی از مردم خواست در انتخاب افراد به شخصیت ها توجه نکنند بلکه  شاخص ها را مدنظر قرار دهند. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه هیچ سرمایه ای گرانقدر از بسیج نداریم گفت:  بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است است.

وی ادامه داد: دشمنان بزرگ ما امروز شاهد اقتدار ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند که با همه دشمنی ها، همچنان مسیر رشد و توسعه را طی می کند.

وی توجه به فرهنگ جهاد و شهادت را متذکر شد و گفت:  تنها فرهنگی که می تواند آینده و امروز کشور را به سمت بهبودی ببرد  فرهنگ جهاد و شهادت است  و در هر برهه ای که اتکاء به فرهنگ جهاد و شهادت کرده ایم به موفقعیت هایی دست پیدا کرده ایم و برماست که فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه به ویژه برای نسل جوان نهادینه کنیم.

سردار شفاهی از برگزاری کنگره ملی شهدای خراسان رضوی در سال 1400  خبرداد و گفت: 4 کنگره ملی شهرستانی نیز در 4 شهرستان سبزوار، تربت حیدریه، کاشمر و نیشابور نیز برگزار می شود.

سردار شفاهی گفت: رهبر معظم انقلاب مسیر راه را در گام دوم انقلاب و چهل سال دوم تبیین کرده است که ما باید در این مسیر گام برداریم. وی مهم ترین  رسالت و ماموریت بسیج  در همه مواقع امداد رسانی به مردم دانست  و گفت: بسیج در همه حال آماده است و هرکجا که نیاز به حضور بسیج باشد خدمت گذاری کند.

وی  عملکرد  بیش از 6 سال سرهنگ محبی فرمانده  سپاه بردسکن را در تمامی حوزه ها یک کارنامه موفق و درخشانی بیان کرد و گفت: این موفقعیت ها در سایه همدلی و تعامل مجموعه های اداری شهرستان به دست آمده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات سرهنگ علی محبی نجم آباد  در طول بیش از 6 سال مسئولیت وی  به عنوان فرمانده سپاه بردسکن ، سرهنگ علیرضا جنیدی را طی حکمی توسط فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی  به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن معرفی کرد. سرهنگ محبی فرمانده سپاه بردسکن طی حکمی نیز  به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان گناباد معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.