مدیر عامل شرکت کمباین سازی ایران زیر مجموعه سازمان اقتصادی رضوی گفت: نخستین خط تولید و مونتاژ کمباین مخصوص برداشت برنج کشور توسط این شرکت فردا طی مراسمی با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افتتاح می شود.

رونمایی از نخستین خط تولید کمباین مخصوص برداشت برنج کشور

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر حمیدی فرد بیان کرد: هم اکنون کمباین های برنج مورد نیاز کشور در برداشت برنج به صورت صددرصدی از خارج کشور وارد می شوند و در اختیار کشاورزان قرار می گیرند.

وی افزود: در واقع با توجه به ورود سالانه بیش از هزار دستگاه کمباین برنج و به تبع آن خروج میلیون ها دلار ارز دولتی از کشور، شرکت کمباین سازی ایران درصدد برآمد تا نسبت به طراحی و تولید کمباین برداشت برنج اقدام کند.

مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران با اشاره به واردات کمباین برنج با ارز ۴۲۰۰ تومانی تصریح کرد: با توجه به فراهم شدن امکان تولید این محصول در داخل کشور، ضروری است ارز اختصاص داده شده به واردات کمباین برنج حذف شود، چرا که ادامه این روند، صرفا حمایت از تولیدات چینی است.

حمیدی فرد  گفت: نخستین خط تولید و مونتاژ کمباین مخصوص برداشت برنج کشور توسط این شرکت فردا طی مراسمی با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افتتاح می شود.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.