طی حکمی از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، سرپرست جدید مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی منصوب شد.

انتصاب سرپرست جدید مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی طی حکمی سیداحمد هاشم‌آبادی را به سرپرستی مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی منصوب کرد.

در متن این حکم برنامه‌ریزی اصولی و مدنظر قرار دادن سیاست‌های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری به‌عنوان شاخص و معیار اساسی در جهت‌گیری‌های اصولی و با لحاظ مفاد بندهای حکم تولیت نسبت به تبیین اندیشه‌ها و آموزه‌های دینی مورد تاکید قرار گرفته است.

اهتمام به ترویج سنت و سیره رضوی، حرکت بر مدار وحدت و تحکیم تقریب مذاهب و فرق اسلامی، ترویج شایسته فرهنگ زیارت و وقف و نذر، ارتقای برنامه‌های شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) و برنامه‌ریزی در جهت افزایش مخاطبان و پوشش کامل مناسک و آیین‌های حرم مطهر رضوی از دیگر مواردی است که بر آن تأکید شده است. 

معاون حوزه هنری خراسان، فعالیت در زمینه تولید فیلم، نویسندگی و کارگردانی کارشناسی هنرهای نمایشی، مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان، رئیس اداره خبر و رسانه آستان قدس رضوی، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان اقتصادی رضوی، سرپرستی اداره کل روابط عمومی و معاون‌ امور بین‌الملل اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی برخی از سوابق سیداحمد هاشم‌آبادی است که در کارنامه خدمت گزاری وی در مجموعه‌های مختلف مشاهده می‌شود.

گفتنی است؛ کلیه فعالیت‌های رسانه‌ای آستان قدس رضوی در حوزه تولیدات تصویری اعم از ارتباط با شبکه های‌ملی و بین‌المللی، تولید فیلم و مستند و همچنین شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) به زبان‌های عربی و اردو در مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی انجام می‌شود که سابق بر این حمیدرضا طباطبایی سکانداری این مجموعه را برعهده داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.