همدان- شهردار همدان در نشست هم اندیشی با فعالان و متولیان حوزه ساخت و ساز مسکن گفت : به ظرفیت‌ سرمایه‌گذاران در توسعه شهر نیاز داریم.

برای توسعه شهر به ظرفیت‌ سرمایه‌گذاران نیاز داریم

به گزارش قدس آنلاین در این جلسه که با حضور رئیس و اعضای انجمن انبوه‌سازان استان همدان برگزار شداظهار کرد: همدان دارای ظرفیت‌های بی نظیری در زمینه سرمایه‌گذاری است که مشارکت همگانی و همه جانبه در این راستا می‌تواند ضامن پویایی اقتصاد در شرایط فعلی باشد.

صوفی با تأکید بر اینکه افق توسعه‌ شهر نیازمند دور اندیشی است، گفت: مادامی می‌توان از توسعه و رشد شهر همدان سخن به میان آورد که چشم انداز بلند مدت شهر را در اولویت قرار داد و تحقق این موضوع مستلزم مشارکت و حضور فعالانه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که بایستی با حمایت همه جانبه و فراهم نمودن شرایط، بستر حضور پررنگ این افراد در عرصه‌های اقتصادی در شهر را فراهم نماییم.

وی در ادامه به مزیت‌های فزاینده اقتصادی در کالبد شهر همدان اشاره کرد و گفت: فرهنگ توسعه‌مداری مهمترین رویکرد در تعالی شهرها به شمار می‌رود که باید این فرهنگ را در بین سرمایه‌گذاران ترویج دهیم تا چشم‌انداز روشنی از آینده را متصور باشیم.

شهردار همدان تصریح کرد: فراهم کردن امنیت اقتصادی برای سرمایه‌گذاران با همت همگانی و تشویق‌های راهبردی ممکن می‌شود که در این باره باید سایر دستگاه‌ها نیز وارد میدان شوند تا نتایج مثبتی رقم بخورد.

صوفی در ادامه افزود: در حال حاضر شهرداری همدان علی‌رغم کمبود منابع مالی، پروژه‌های بزرگ و مهمی را در دست اجرا دارد که از جمله آنها می‌توان به ساماندهی ورودی‌های شهر، احداث و تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح، پیاده رو سازی، هدایت آب‌های سطحی و پارکینگ طبقاتی و... اشاره کرد.

وی یادآور شد: شهرداری همدان با رویکرد جهادی به دنبال خدمات رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان در تمام مناطق است و در این مسیر به دور از حواشی توسعه متوازن شهر را دنبال می‌کند.

شهردار همدان در پایان بیان کرد: امنیت سرمایه‌گذاری برای انبوه‌سازان از اولویت‌های اصلی ما در مدیریت شهری است؛ چراکه همپوشانی موفق برای طرفین در گرو همکاری و تعامل حداکثری خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.