روابط عمومی شهرداری منطقه سه مشهد گفت: لازم است فرهنگ‌سازی مناسبی در شهرک قدس صورت بگیرد تا شهروندان در کوچه‌هایی که امکان پارک ماشین نیست، پارک نکنند و زباله‌هایشان را پای درختان نریزند، زیرا در بحث‌های عمرانی، جمع‌آوری زباله‌ها و حتی مسائلی مانند آسفالت‌گیری دچار مشکل می‌شویم.

عدم فرهنگ‌سازی درست در شهرک قدس ارائه خدمات را مشکل کرده‌ است

به گزارش قدس آنلاین، رمضانعلی فیضی با بیان اینکه در این منطقه شبکه حل مسائل و شورای اجتماعی محلات را داریم، اظهار کرد: سازمان فرهنگی نیز طرحی به‌عنوان محله ما دارند که بر اساس نظر مردم مشکلات را دسته‌بندی می‌کنند.

وی تصریح کرد: مسائلی که مربوط به شهرداری منطقه سه باشد توسط خود شهرداری پیگیری می‌شود و در بخشی که لازم باشد ستاد و شورای شهر وارد می‌شوند.

رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه از طریق شورای اجتماعی محلات مشکلات را پیگیری می‌کنیم و در این مناطق دیدارهای عمومی زیادی با مردم داشته‌ایم، بیان کرد: تا به الان مسائل مشخصی به ما ارائه‌ نشده است و گرنه حتما مشکلات را به شهرداری منطقه سه که در پارک بهار حضور دارند، منتقل می‌کردیم.

فیضی افزود: اساسا شهرداری منطقه متولی خدماتی مانند بهداشت، درمان و جمع‌آوری زباله است، حتما این موضوع را پیگیری می‌کنیم و از شهرداری این منطقه می‌خواهیم، به‌طور جدی بر روی شهرک قدس تمرکز کند.

روزانه ۴۶۰ هزار نفر زباله‌ای حدود ۲۲۰ تن در شهرداری منطقه سه تولید می‌کنند

روابط عمومی شهرداری منطقه سه مشهد نیز گفت: به دلیل امنیت پرسنل بحث زباله‌گیری از ساعت ۴ تا ۵ عصر آغاز می‌شود و ۱۰ شب به اتمام می‌رسد.

حسین نورانی با اشاره به اینکه شهرک قدس خیابان‌های کوچک و باریکی دارد، بیان کرد: شب‌ها به دلیل پارک ماشین‌ها، تردد ماشین‌های زباله‌گیری دچار مشکل می‌شود و مجبوریم فرآیند زباله‌گیری را نسبت به بقیه مناطق زودتر به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه در این مناطق باید فرهنگ‌سازی مناسبی صورت بگیرد تا شهروندان در کوچه‌هایی که امکان پارک ماشین نیست، پارک نکنند و زباله‌هایشان را پای درختان نریزند، اظهار کرد: به همین علت معضل بزرگی را در بحث‌های عمرانی، جمع‌آوری زباله‌ها حتی مسائلی مانند آسفالت‌گیری داریم که سبب می‌شود شهروندان فکر کنند شهرداری به وظیفه خود عمل نمی‌کند در صورتی که تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان گذاشته‌ایم.

روابط عمومی شهرداری منطقه سه مشهد خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد باکس زباله را به علت وسعت جمعیت در مشهد داریم، جمع‌آوری زباله‌ها و تمیز کردن معابر این منطقه از ساعت ۵ صبح آغاز می‌شود.

نورانی با اشاره به اینکه روزانه ۴۶۰ هزار نفر زباله‌ای حدود ۲۲۰ تن در شهرداری منطقه سه تولید می‌کنند، اظهار کرد: جمع‌آوری زباله‌ها و تمیزکردن این حجم از زباله حداقل تا ساعت ۵ عصر زمان می‌برد.

وی یادآور شد: جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی وظیفه شهرداری نیست، اما در شهرک قدس ما این کار را انجام ‌می‌دهیم.

روابط عمومی شهرداری منطقه سه مشهد با بیان اینکه بحث بهداشت نیز اولویت اول ما است و حتما اگر موضوعی قابل پیگیری باشد رسیدگی می‌کنیم، ادامه داد: بخشی از بافت شهرک قدس داخل منطقه سه و بخشی در حاشیه است، با این وجود تمام تلاشمان را برای ارائه بهتر خدمات انجام می‌دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.