۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 682024

باران از شب گذشته تاکنون در ۱۳ شهرستان استان خراسان رضوی باریده است که بیشترین میزان آن در کاشمر با ۱۸ میلی‌متر گزارش شده است.

۱۳ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از کاشمر بیشترین بارش در شهرستان‌های خواف و تربت حیدریه به ترتیب با ۱۰ و ۹ میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

مرتضی اثمری افزود: طی این مدت بارش باران در شهرستان‌های سبزوار، چناران، مشهد، نیشابور، گناباد، تربت جام، فریمان، جغتای، بردسکن و تایباد هم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بارش باران و برف در خراسان رضوی به طور متناوب تا پایان هفته جاری تداوم دارد ادامه داد: در نواحی مرتفع و کوهستانی استان طی این مدت شاهد بارش برف هستیم و وزش باد به نسبت شدید نیز طی این مدت در استان تداوم دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از احتمال آبگرفتگی در نیمه جنوبی خراسان رضوی به ویژه جنوب غربی استان بر اثر بارش‌های پیش‌بینی شده خبر داد و گفت: طی این مدت کولاک برف در نواحی کوهستانی و تشکیل مه و کاهش دید افقی هم پیش‌بینی‌ شده است.

اثمری با اشاره به کاهش تدریجی دمای هوا در خراسان رضوی طی روزهای آینده افزود: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که به تدریج کاهش یافته و تا روز پنج شنبه هفته جاری به ۹ درجه می‌رسد.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای صفر درجه و سبزوار با بیشینه دمای ۱۹ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

او اضافه کرد: طی این مدت بیشترین شدت وزش باد در شهرستان تایباد با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.