فرمانده نیروی انتظامی گفت: در کنترل ناآرامی‌ها و اعتراضات خط قرمز پلیس امنیت مردم، حفظ اموال عمومی و اعاده نظم در جامعه است.

نیروی انتظامی در حوادث اخیر غافلگیر نشد

قدس آنلاین: به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا افزود: مأموران خدوم نیروی انتظامی با هوشیاری و اقتدار از جان و مال مردم محافظت کرده و با تقدیم شهید و مجروح به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کردند.

وی ادامه داد: هجمه به محور مقاومت و سوءاستفاده از مطالبات انباشته شده مردم در عراق و لبنان و در ادامه آن در ایران توطئه برنامه ریزی شده استکبار جهانی با محوریت عبری عربی آمریکایی است. اما در ایران به واسطه نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه و حمایت همه جانبه و حضور حماسی مردم در صحنه، این توطئه ها خنثی شد.

سردار اشتری با اشاره به ضرورت حفظ آمادگی و هوشیاری واحدهای انتظامی گفت: در حوادث اخیر آشوبگران به دنبال تخریب بودند اما نیروی انتظامی غافلگیر نشد و با آمادگی صد درصدی در تمامی صحنه ها حضور یافت و غائله را ختم کرد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امیدواریم دولت و مجلس به ویژه در آستانه تنظیم بودجه سال آینده، توجه بیشتری به معیشت و افزایش قدرت خرید مردم داشته باشند و از فشار وارده بر اقشار آسیب پذیر بکاهند.

سردار اشتری تصریح کرد: دشمن همچنان در صدد موج سواری بر شرایط اقتصادی و فشار معیشتی جامعه است و آشوبگران و اشرار از هر اعتراض صنفی و اقتصادی مردم سوء استفاده کرده و اعتراضات را به خشونت کشانده و از مسیر قانونی خارج می کنند و این در حالی است که  نیروی انتظامی آمادگی کامل برای اجرای مأموریت های خود را دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.