گیلان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به سفیدپوش شدن کلیه محورهای کوهستانی، بر لزوم استفاده از زنجیر چرخ تاکید کرد و یادآور شد: خودروها جهت عبور از محورهای کوهستانی و برفگیر به زنجیر چرخ، باک پر بنزین و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

مسافران محورهای کوهستانی گیلان به زنجیر چرخ مجهز شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راهداری گیلان ، محمدرضا نازک کار اظهار کرد: به دنبال بارش برف طی روزهای گذشته در محورهای کوهستانی رودبار، سیاهکل، رضوانشهر و تالش، اکیپ های راهداری استان از ساعات اولیه بارش در محورهای شریانی استان در حالت آماده باش هستند.

وی از برفروبی ۳۰ کیلومتر/باند طی ۲۴ ساعت گذشته در محور اسالم به خلخال خبر داد و افزود: طی این مدت ۲۲ تن مخلوط شن و نمک برای یخ زدایی از این محور استفاده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه بارش برف در محورهای کوهستانی مذکور کمتر از ۱۰ سانتیمتر است، خاطرنشان کرد: اکیپ های راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محورهای کوهستانی مستقر هستند.

نازک کار از استقرار ۵۳ اکیپ زمستانی راهداری با ۵۱۷ نفر نیروی راهدار و با استفاده از ۳۲۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۸ راهدارخانه استان خبر داد و گفت: گیلان ۲۰ راهدارخانه ثابت و هشت راهدارخانه سیار دارد.

وی با بیان اینکه کلیه محورهای اصلی و فرعی استان در حال حاضر باز است، اضافه کرد: محور پونل – خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به سفیدپوش شدن کلیه محورهای کوهستانی، بر لزوم استفاده مسافران این محورها از زنجیر چرخ تاکید کرد و یادآور شد: خودروها جهت عبور از محورهای کوهستانی و برفگیر به زنجیر چرخ، باک پر بنزین و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.