برند تجاری شیائومی Redmi گوشی هوشمند جدید سری Redmi K خود را با نام Redmi K۳۰ به بازار عرضه کرده است.

Redmi K۳۰ Pro جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، برند تجاری شیائومی Redmi قرار است گوشی هوشمند جدید سری Redmi K خود را با نام Redmi K۳۰ به بازار عرضه کند. گفته می‌شود که این گوشی در هر دو نوع پشتیبانی از اتصال ۵G و ۴G در حال راه اندازی است، به غیر از Redmi K۳۰ ، طبق گفته ها این شرکت همچنین روی تلفن هوشمند Redmi K۳۰ Pro نیز کار می کند.

در حالی که هنوز این شرکت چیزی را به طور رسمی اعلام نکرده است ، سودادوشو امبوره ، راهنمای لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند ادعا کرده است که Redmi K۳۰ Pro از مارس سال آینده در برخی از نقاط در چین راه اندازی خواهد شد و ممکن است که این شرکت Redmi K۳۰ Pro را نیز معرفی کند.

مشخصات و ویژگی های Redmi K۳۰ Pro

در مورد مشخصات Redmi K۳۰ Pro ، این راهنما ادعا کرده است که این گوشی هوشمند از آخرین چیپست پرچمدار Qualcomm یعنی Snapdragon ۸۶۵ بهره خواهد برد و این گوشی از مودم Qualcomm X۵۵ برای پشتیبانی از شبکه‌های ۵G نسل بعدی برخوردار است. پیش بینی می‌شود این دستگاه از پشتیبانی اتصال SA / NSA دوگانه ۵G پشتیبانی کند، اطلاعات منتشر شده تاکنون هیچ مشخصات دیگری را در مورد Redmi K۳۰ Pro فاش نکرده است.

مشخصات Redmi K۳۰

قبلاً تایید شده است که Redmi K۳۰ اولین گوشی جهان است که پردازنده Qualcomm Snapdragon ۷۶۵G را ارائه می دهد. این گوشی با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD و سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش نصب شده است، تأیید شده است که این دستگاه با یک دوربین چهارگانه اولیه ۶۴ مگاپیکسلی در عقب عرضه می شود.

این برند فاش کرده بود که Redmi K۳۰ دارای باتری ۴،۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است و قابل توجه است که به لطف پشتیبانی شارژ سریع ۳۰W ، گفته می شود که این گوشی تنها در یک ساعت به طور کامل شارژ می شود.

انتهای پیامم/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.