سامسونگ سری نمایشگرهای The Wall MicroLED را در هند راه اندازی کرده است.

سامسونگ اولین نمایشگر تلویزیون Wall MicroLED را عرضه می‌کند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ سری نمایشگرهای The Wall MicroLED را در هند راه اندازی کرده است، صفحه نمایش‌ها با فرمت بزرگ در سه اندازه از 146 اینچ با وضوح 4K ، 219 اینچ در 6K تا 292 اینچ در 8K با کیفیت فوق العاده ارائه می شود که یک تجربه مشاهده لوکس را ارائه دهد.

سامسونگ اولین بار بزرگترین نمایشگر MicroLED خود را در CES امسال به نمایش گذاشت، سامسونگ ادعا می کند که The Wall یک نمایش همه جانبه را ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که خریداران با فناوری پیکسل 0.8 میلیمتری کیفیت بسیار بالایی را تجربه کنند. نکته قابل توجه این است که این صفحه نمایش طراحی بی نهایت با قاب‌های دکو قابل تنظیم و عمق کمتر از 30 میلی متر را نشان می‌دهد که باعث می‌شود صفحه نمایش توجه بیشتری را به خود جلب کند.

مشخصات Samsung Wall MicroLED

نمایشگر Wall MicroLED سامسونگ از تجارب صوتی هوش مصنوعی ، فناوری Quantum HDR ، حداکثر میزان روشنایی 2000 نیت و سرعت فیلمبرداری 120 هرتز برای تجربه عالی بصری برخوردار است.

سامسونگ می‌گوید: "صفحه نمایش تجربه نمایش انقلابی را با عمق رنگ مشکی، رنگ واقعی و بهبود تصویر هوش مصنوعی سامسونگ ، روشنایی زیاد مناسب شرکت های کوچک یا خرده فروشی‌های سطح بالا ارائه می‌دهد".

این نمایشگر دارای طول عمر 120000 ساعتی و دیودهای دارای تابش نور است ،این صفحه نمایش می‌تواند به بوم دیجیتالی مطابق با نیازهای داخلی و روحیه شخصی کاربر تغییر کند. هنگامی که صفحه نمایش در حال استفاده نیست ، حالت Ambient همچنین می‌تواند عکس‌ها و هنرهای ویدئویی گرفته تا عکس های قابل تنظیم به عنوان قاب های دیجیتال را مانند قاب عکس های دیواری نمایش دهد.

در قسمت سخت افزاری، The Wall از پردازنده Quantum Flex بهره می برد که مجهز به موتور با کیفیت تصویر AI است، صرف نظر از وضوح منبع ، کیفیت تصویر را به بهترین شکل بهینه سازی می‌کند، این نمایشگر همچنین می‌تواند از طریق ورودی HDMI فیزیکی به هر سیستم عاملی متصل شود.

سامسونگ The Wall را در دو نسخه یعنی "The Wall Luxury" و "The Wall Pro" ارائه می‌دهد، اولی به بازار سینمای خانگی و بازی با حالت Ambient و Entertainment ساخته شده است و کلیه ویژگی های مربوط به تلویزیون هوشمند را دارد و دارای یک کنترلر نمایشگر است، نمایشگر تلویزیون به راحتی قابل استفاده برای موارد مختلف است، در مورد The Wall Pro ، این نمایشگر با هدف مشاغل سطح بالا و فضاهای سازمانی ساخته شده و برای نوسازی شرکت ، موزه یا گالری هنری طراحی شده است.

قیمت نمایشگر Samsung MicroLED Wall

هنوز اطلاعاتی از قیمت این دستگاه به طور مشخص در دسترس نیست و صفحه نمایش MicroLED از 5 دسامبر برای خرید در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.