عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه زمان مناسبی برای طرح استیضاح‌ها نیست گفت: بعید می‌دانم صحن مجلس اقبالی به استیضاح وزرا نشان دهد.

 صحن مجلس اقبالی به استیضاح‌ها نشان نمی‌دهد

قدس آنلاین: اکبر رنجبرزاده درباره انتشار اخباری مبنی بر در دستور کار بودن استیضاح سه وزیر، گفت: واقع امر این است که شرایط کنونی زمان مناسبی برای طرح های استیضاح نیست و بعید به نظر می رسد صحن مجلس هم اقبالی به استیضاح وزرا نشان دهد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با یادآروی ارسال لایحه بودجه سال ۹۸ به مجلس، افزود: امروز علاوه بر اینکه مجلس در کمیسیونهای تخصصی و بعد از آن تلفیق درگیر بررسی لایحه بودجه است نمایندگان انتخابات آینده مجلس را در پیش روی خود دارند که بخشی از وقت نمایندگان را به خود اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه طرح سه استیضاح هم اکنون در دستور کار کمیسیون ها قرار دارد تصریح کرد: بعد از بررسی در کمیسیون ها اگر تعداد امضای نمایندگان همچنان بیش از ۱۰ امضا باشد استیضاح اعلام وصول خواهد شد.

اسدالله عباسی سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس امروز (یکشنبه ۱۷ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: هم‌اکنون استیضاح سه وزیر کشور، نفت و آموزش و پرورش در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.