همدان _مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت :همزمان با گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری ۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان همدان به بهره‌برداری می رسد.

افتتاح ۳ مجتمع خدماتی رفاهی در استان همدان
به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان،مصطفی پناهنده  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: مجتمع خدماتی رفاهی بهاران در محور اسدآباد – داشبلاغ با آورده شخصی ۳۸ میلیون ریال و ۳۳۰ میلیون تومان کمک های بلاعوض در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع احداث شده است.
 پناهنده، افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی ولایت در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع در محور تویسرکان – همدان را از دیگر مجتمع های قابل افتتاح این هفته عنوان کرد و یادآور شد: برای این طرح نیز مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل آورده شخصی هزینه شده و ۳۴۵ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض بوده است.
وی ادامه داد: مجتمع خدماتی رفاهی طلوع نیز با ۱۰ هزار مترمربع مساحت در محور جوکار – تویسرکان از دیگر مجتمع های قابل افتتاح است که برای این طرح نیز مبلغ ۳۵ میلیارد ریال از محل آورده شخصی هزینه شده و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان هم کمک بلاعوض بوده است
وی بیان کرد: در هر ۳ مجتمع کاربری های داخلی شامل رستوران، غرفه های تجاری، نمازخانه، سرویس بهداشتی، تعمیرگاه و جایگاه سوخت ایجاد شده است.
مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: با بهره برداری از این ۳ مجتمع، زمینه اشتغال ۳۴ نفر فراهم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.