سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی و تصویب کلیات طرح شفافیت آرای نظام تقنینی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

 طرح شفافیت آرای نظام تقنینی در کمیسیون شوراها تصویب شد

اصغر سلیمی با تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون کلیات طرح یک فوریتی شفافیت آرای نظام تقنینی مورد بررسی قرار گرفت و با موافقت اعضای کمیسیون به تصویب رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: قرار بر این شد که کارگروهی در کمیسیون تشکیل شده و جزئیات این طرح را بررسی کرده و برای رای گیری نهایی به صحن کمیسیون بیاورد. کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به عنوان کمیسیون فرعی و کمیسیون حقوقی و قضائی به عنوان کمیسیون اصلی این طرح را بررسی می کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: در ادامه جلسه نیز سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در جلسه حضور یافته و گزارشی از اقدامات جهادی و عمرانی انجام شده توسط این نهاد ارائه دادند.

وی افزود: در این جلسه فرمانده بسیج از سازماندهی ۲۰۰۰ گردان جهادی برای استفاده از آن برای مواقع اضطراری مانند سیل و زلزله خبر داد. ساخت مسکن محرومین، راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردم نهاد و مدیریت و بهسازی منابع آبی سنتی در روستاها از دیگر برنامه های بسیج سازندگی در کشور است که امروز در کمیسیون مطرح شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.