خراسان شمالی-با حضور معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی استاندار خراسان شمالی نمایشگاه دستاودرهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان افتتاح شد.

نمایشگاه پژوهش و فن بازار در خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، علی بیگ زاده در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان اظهار داشت: کلید توسعه هر کشوری پژوهش و تحقیق است.

بیگزاده افزود: امروز در عصر پر شتاب تاریخ هستیم و تغییر و تحولات پر سرعتی در تمامی جوانب و عرصه های زندگی بشر در حال رخ دادن است و ما باید با این شرایط همراه شویم.

وی گفت: امروز در تمامی حوزه ها به ویژه صنعت، بهداشت و درمان، نانو و هوا فضا با یک انقلاب روبرو هستیم که نتیجه تحقیقات پژوهشگران با هدف توسعه جامعه است.

بیگ زاده مطرح کرد: پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید شعار امسال هفته پژوهش است که پژوهش های ما باید در راستای حل مشکلات مردم و توسعه استان باشد.

وی تاکید کرد: نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان محل اتصال پژوهشگران با بخش های مختلف مانند صنعت می باشد تا در ادامه با تولید کالای با کیفیت و منطبق با استانداردهای بین المللی به استقلال برسیم و اقتصاد پویا را رقم بزنیم.

بر اساس این گزارش نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی تا ۲۱ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.