در تاریخ 12 دسامبر ، سامسونگ رویداد راه اندازی سری Galaxy A 2020 را در ویتنام برگزار کرد.

"Galaxy A51" را بیشتر بشناسیم+عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پیش از رونمایی ، یک فیلم تبلیغاتی از گلکسی A51 در شبکه های interwebs ظاهر شده است که چهار نوع رنگ این گوشی هوشمند را به همراه مشخصات اصلی آن فاش کرده است، Galaxy A51 به عنوان جانشین گوشی‌های Galaxy A50 و Galaxy A50s که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند ، وارد بازار خواهد شد.

طراحی سامسونگ گلکسی A51

در این ویدئو گلکسی A51 در چهار نوع رنگ Prism Crush Blue ، Prism Crush Black ، Prism Crush Pink و Prism Crush White دیده می شود، به جز نسخه سیاه ، انواع دیگر رنگ‌ها دارای رنگ‌های گرادیانتی جذاب هستند.

طراحی تغییر رنگ گلکسی A51 توسط این شرکت به عنوان "Rhythmical Patten" لقب گرفته است، در گوشه سمت چپ بالای پشت تلفن یک ماژول دوربین مستطیل شکل وجود دارد که دارای چهار لنز دوربین و یک فلاش LED در داخل آن است.

در جلو ، گلکسی A51 نمایشگر Infinity-O را به نمایش می‌گذارد که دارای یک برش دوربین با وسط بالا مانند گوشی پرچمدار Galaxy Note 10 است و صفحه نمایش دستگاه با یک خواننده اثر انگشت درون صفحه تعبیه شده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A51

ویدئوی تبلیغی منتشر شده نشان داد که گلکسی A51 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED است که وضوح کامل HD + را تولید می‌کند، نصب دوربین چهارگانه که در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته است ، از لنزهای اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 ، لنز 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، لنز عمق 5 مگاپیکسلی و لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو برخوردار است.

برای عکس های سلفی، این دستگاه دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی در قسمت جلویی است. با Galaxy A51 می توان با استفاده از حالت Super Steady Mode ، فیلم های پایداری ایجاد کرد، سرانجام این ویدیو نشان می‌دهد که این گوشی با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بسته بندی شده است.

گزارش های قبلی نشان می دهد که Galaxy A51 از Android 10 با یک UI 2.0 بارگذاری می شود، این سیستم عامل می تواند توسط پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 9611 به کمک 4 گیگابایت رم هدایت شود و پیش بینی می‌شود این تلفن با پشتیبانی از شارژ سریع 15W وارد بازار شود. این دستگاه ممکن است در مدل های ذخیره سازی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه شود.

همچنین پیش بینی می شود Galaxy A51 در آینده نزدیک به زودی پس از رونمایی از ویتنام ، احتمالاً در اوایل ژانویه وارد هند شود و سپس وارد بازار جهانی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.