معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در طرح «به رسم ابرار» اقدامات آزاد سازی ۱۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با کمک خیرین انجام شده است.

آزادی ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام جمال ایزدی با بیان اینکه طرح «به رسم ابرار» برای دومین بار در خراسان رضوی در حال اجرا است، اظهار کرد: این طرح با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و ستاد دیه استان اجرا شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: در این طرح اقدامات آزادسازی ۱۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با کمک خیرین انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح حدود یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال از محل کمک خیرین جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: بدهی این زندانیان ۳ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال بوده است که تقریباً نیمی از این بدهی با گذشت شاکیان رفع شد.

حجت‌الاسلام ایزدی ابراز کرد: اکثر محکومیت این زندانیان، پرداخت نفقه و بدهی مالی بوده است. از مجموع ۱۴ زندانی که در این طرح آزاد خواهند شد ۱۱ نفر از مشهد، دو نفر از قوچان و یک نفر از سبزوار هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با همت اداره اوقاف و امور خیریه در «طرح به رسم ابرار» برای اولین بار در عید غدیر سال جاری با کمک خیرین ۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان را آزاد شدند و این بار به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) ۱۴ نفر از زندانیان در حال آزاد سازی هستند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.