هوآوی با راه اندازی سری nova ۶ ، دامنه گوشی های هوشمند سری نووا را گسترش داده است.

سری "Huawei nova ۶" با دوربین‌های چهارگانه عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، هوآوی با راه اندازی سری nova ۶ ، دامنه گوشی های هوشمند سری نووا را گسترش داده است، این برند سه محصول جدید نووا از جمله هوآوی nova ۶ ، nova ۶ ۵G و nova ۶ SE را معرفی کرده است. هر سه گوشی هوشمند سری جدید نوا تا چهار دوربین اصلی در پشت، صفحه نمایش حفره‌ای و سنسور اثر انگشت جانبی را ارائه می‌دهند.

در حالی که Huawei nova ۶ و nova ۶ ۵G جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار این برند هستند ، nova ۶ SE یک محصول میان رده است. در حالی که nova ۶ و nova ۶ ۵G دارای یک حفره قرصی شکل در صفحه هستند که دارای دو دوربین سلفی است ، nova ۶ SE یک حفره واحد در سمت چپ صفحه برای یک دوربین سلفی دارد.

مشخصات هوآوی nova ۶ و nova ۶ ۵G

ابتدا در مورد Huawei nova ۶ صحبت می‌کنیم، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی با کیفیت HD + LCD با شیشه‌ای خمیده و Android ۱۰ با EMUI ۱۰.۰.۱ است.

این گوشی از پردازنده داخلی هوآوی با نام Kirin ۹۹۰ بهره می‌برد که حداکثر سرعت آن ۲.۸۶ گیگاهرتز است و با ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه جفت می‌شود، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ فوق العاده سریع ۴۰ وات در داخل گوشی قرار داده شده است.

در عقب ، هوآوی نووا ۶ دارای یک دوربین سه گانه است که از یک سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی ، یک لنز ۸ مگاپیکسلی با زاویه فوق‌العاده گسترده و یک دوربین تله ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای عکس‌های سلفی، این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی در قسمت جلویی است که به کمک یک دوربین ثانویه ۸MP کمک می‌کند عکس‌های بهتری را ثبت کند.

در مورد nova ۶ ۵G ، این گوشی دارای یک پردازنده Kirin ۹۹۰ با مودم Balong ۵۰۰۰ برای اتصال ۵G است. این یکی از باتری ۴،۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود ، در حالی که سایر مشخصات آن همانند نسخه ۴G آن است.

مشخصات هوآوی SE nova ۶

در مورد Huawei nova ۶ SE ، این گوشی دارای نمایشگر کوچکتر ۶.۴ اینچی با کیفیت Full HD و اندروید ۱۰ با EMUI ۱۰.۰.۱ است، در داخل این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای Kirin ۸۱۰ استفاده شده است که با ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه عمل می‌کند.

در قسمت عقب ، این گوشی هوشمند دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX۵۸۶ است که به یک لنز ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و ۲ عدد گیرنده ۲MP مجهز است، این گوشی هوشمند از باتری ۴،۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ فوق العاده سریع ۴۰W پشتیبانی می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن سری Huawei nova ۶

Huawei nova ۶ و nova ۶ ۵G به ترتیب با قیمت اولیه ۳۲،۵۰۰ و ۳۸،۵۰۰ روپیه ارائه می شوند، قیمت nova ۶ SE نیز ۲۲,۳۰۰ روپیه است و اواخر این ماه در چین در دسترس خواهد بود، احتمالا بعد از چین به ترتیب به سایر بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.