مدیر منطقه دو عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از انفجار یک منزل مسکونی در منطقه رسالت (جاده سیمان) و سوختگی شدید دو نفر بر اثر استفاده از بنزین برای شستشوی لوازم منزل خبر داد.

سوختگی زوج میانسال مشهدی بر اثر آتش بنزین

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل تیموری در توضیح جزئیات انفجار یک منزل مسکونی در منطقه رسالت (جاده سیمان) و سوختگی شدید دو نفر در پی استفاده از بنزین برای شستشوی لوازم منزل، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیدن صدای انفجار و مشاهده شعله‌های آتش از یک منزل مسکونی در منطقه رسالت (جاده سیمان) در حومه مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۴۵ را به محل حادثه در خیابان شهید کشمیری اعزام کرد.

 مدیر منطقه دو عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، به دلیل استفاده از بنزین برای شستشوی لوازم در داخل یک واحد مسکونی ۷۰ متری توسط مرد خانواده و انتشار بخار بنزین حاصل از این اقدام در محیط بسته منزل، انفجار توأم با آتش‌سوزی رخ داده است.

وی ادامه داد: در پی این حادثه مرد میانسال و همسر وی به شدت دچار سوختگی شده و بخشی از این منزل نیز دچار آتش‌سوزی شده بود که آتش نشانان ضمن امدادرسانی اولیه به مصدومان و مهار کامل آتش سوزی منزل، این زن و شوهر را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

گفتنی است؛ علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

منبع : مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.