خوزستان- معاون رئیس جمهوری در امور زنان با تأکید بر توسعه بازارچه‌های خوداشتغالی زنان در استان‌ها گفت: بازارچه های خوداشتغالی زنان در زنجیره بازاریابی و ایجاد فرصت‌هایی برای عرضه کالاهای زنان تولید کننده نقش بسزایی دارد.

توسعه بازارچه‌های خوداشتغالی بانوان در استان‌ها

به گزارش قدس آنلاین،معاون رئیس جمهوری در امور زنان با تأکید بر توسعه بازارچه‌های خوداشتغالی زنان در استان‌ها گفت: بازارچه های خوداشتغالی زنان در زنجیره بازاریابی و ایجاد فرصت‌هایی برای عرضه  کالاهای زنان تولید کننده نقش بسزایی دارد.

معصومه ابتکاردر حاشیه بازدید از بازارچه خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار در اهواز اظهار داشت: بر اساس گزارش‌هایی که ارائه شد، طرح آموزش‌های ابتدایی مهارت های زندگی و کسب و کار، آموزش مهارت های تخصصی و مهارت های حرفه ای کسب و کار در حال اجراست.

وی گفت: طرح بازارچه‌های خوداشتغالی زنان هر استانی به فراخور امکانات اجرا شده و ما نیز از طریق وزارت تعاون آن ها را حمایت می‌کنیم.

ابتکار افزود: اخیرا طی تفاهم‌نامه ای با بانک توسعه تعاون مقرر شده است که ۳۰۰ میلیارد ریال در قالب پرداخت تسهیلات اعتباری اختصاص داده شود که ۲۵۰ میلیون ریال از آن برای تعاونی‌ها زنان و ۵۰ میلیارد ریال برای زنان سرپرست خانوار پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.