طی مراسم جداگانه‌ای و با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی رئیس دادگستری باخرز، دادستان تربت جام و دادستان سرخس معرفی شدند.

انتصاب چند مقام قضایی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، طی مراسم جداگانه‌ای و با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی رئیس دادگستری باخرز، دادستان تربت جام و دادستان سرخس معرفی شدند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به سیاست‌های ابلاغی از ناحیه ستاد قوه قضائیه و تأکیدات رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و بنگاه‌های اقتصادی حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام فروتنی با اشاره به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: شأن و جایگاه مجلس که مسئولیتش قانونگذاری در کشور است، بسیار بالاست، بنابراین مردم عزیز ما باید با بصیرت و هوشیاری خود افراد لایق و دلسوز را جهت نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

وی با اشاره به پیشینه فرهنگی طولانی و ارزشمند ایرانی ـ اسلامی در کشور عزیزمان گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای دستگاه قضایی تلاش در جهت ترویج فرهنگ صلح و سازش و پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه است و در این زمینه از تمامی مردم و نهادهای مسؤول درخواست می‌کنیم که به کمک دستگاه قضایی بیایند.

گفتنی است؛ در مراسم برگزار شده در شهرستان باخرز از زحمات اسحاق کارگر تقدیر و احمدیان به‌عنوان رئیس جدید دادگستری معرفی شده و در مراسم شهرستان تربت جام از زحمات آقای ولی قنبری تقدیر و آقای حمید علیزاده به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تربت جام معرفی شد. 

همچنین طی مراسم جداگانه‌ای که در شهرستان سرخس و با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد از زحمات حمید علیزاده تقدیر و حیدر جهانی چنار به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرخس معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.