فراخوان دومین جشنواره هنری استعدادیابی "نقش اول" روز سه‌شنبه توسط بسیج هنرمندان خراسان رضوی منتشر شد.

فراخوان جشنواره هنری "نقش اول" خراسان رضوی منتشر شد

دبیر این جشنواره به خبرنگاران گفت: رده‌های سنی پنج تا ۷۰ سال می‌توانند با پرداخت ۶۵۰ هزار ریال در جشنواره ثبت نام کنند و افرادی که توان مالی ندارند از پرداخت این هزینه معاف هستند.

محمد علی صباغی افزود: علاقه‌مندان در دیگر شهرستان‌ها هم با مراجعه به بسیج هنرمندان شهر خود می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره در رده سنی پنج تا ۱۰ سال، ۱۰ تا چهارده سال، چهارده تا ۱۸ سال و بیش از ۱۸ سال و در بخش‌های مهارت بازیگری و مجریگری مقابل دوربین و اجرای طنز با موضوع رونق تولید ملی، سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرصت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه برای افراد برگزیده دوره‌های آموزشی و رشد و ارتقای توانمندی برگزار می‌شود گفت: می‌خواهیم هنرمندانی دلبسته به ارزش‌های ایرانی و اسلامی تربیت کنیم تا فرهنگ ایرانی و اسلامی را ترویج دهند و با زبان هنر این ارزش‌ها به دیگران منتقل شود.

صباغی افزود: یکی از بزرگترین نیازهای جامعه در حوزه جوانان است. جوانان نیاز به دیده شدن دارند. بالغ بر ۶۰ درصد تولیدکنندگان محتواها در فضای مجازی جوانان و نوجوانان هستند و این جشنواره در مسیر استفاده از توانمندی آنهاست.

وی ادامه داد: در نخستین دوره این جشنواره هزار و ۴۰۰ نفر شرکت کردند که ۴۰۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی گفت: دستکم ۱۲ هزار نفر نیز مخاطب این جشنواره شدند که شامل شرکت کنندگان، هواداران و خانواده‌های آنها بود و کلیپ‌های اجرای هنرهای شرکت کنندگان هم دستکم یک میلیون نفر بازدیدکننده در فضای مجازی داشت.

ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.