در هفته چهاردهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان به پیروزی رسید و به رده سوم جدول صعود کرد و به یک امتیازی استقلال صدرنشین رسید.

هفته چهاردهم لیگ برتر| پرسپولیس به یک امتیازی استقلال رسید

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین مسابقه هفته چهاردهم لیگ برتر تیم پرسپولیس از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهرسیرجان رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس با این پیروزی 25 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. شاگردان کالدرون به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم قرار گرفت. پرسپولیس با یک مسابقه کمتر نسبت به استقلال صدرنشین روی پله سوم قرار گرفته است. پرسپولیس با کالدرون به روزهای خوش گذشته بازگشته است. 

تیم گل گهرسیرجان نیز هفتمین شکست فصل خود را تجربه کرد تا بدون برد و با 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار بگیرد. گل گهر در این مسابقه دست به دفاع اتوبوسی زده و بازیکنان این تیم به دستور سرمربی خود بازی بسته و دفاعی را انجام دادند  که در نهایت حاصلی برای این تیم نداشت. بازیکنان گل گهر در دقایق پایانی اقدام به درگیری لفظی با بازیکنان پرسپولیس کردند تا اخلاق را هم ببازند!

داور:اشکان خورشیدی

کمک داوران: حسن ظهیری – سعید قاسمی

کارت زرد: بهنام برزای( گل گهرسیرجان) محمد انصاری، شجاع خلیل زاده ( پرسپولیس)

کارت قرمز: بهنام برزای( دقیقه 90+3)

گل: مهدی ترابی( دقیقه 51 )، سید عبداله حسینی( دقیقه 80 گل به خودی) برای پرسپولیس  سیدعلیرضا ابراهیمی( دقیقه 88) برای گل گهر

ترکیب پرسپولیس:  علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی( از دقیقه 86 کمال کامیابی نیا)، بشار رسن( از دقیقه 82 مهدی عبدی)، وحید امیری( از دقیقه 65 فرشاد احمدزاده)، علی علیپور

سرمربی: گابریل کالدرون

ترکیب گل گهرسیرجان: میلاد فراهانی ، علیرضا ابراهیمی ، مهران گلزاری ، عبدالله حسینی ، حسام پورهاشم ، یوسف وکیا( از دقیقه 82 محسن طرهانی) ، امین پورعلی ، مهرداد عبدی( از دقیقه 83 مهرداد بایرامی) ، بهنام برزای ، رضا محمود آبادی( از دقیقه 70 علی قربانخانی) و پیمان رنجبری

سرمربی: مجید جلالی

دقایق حساس مسابقه:

دقیقه 10:

گل گهر دفاع فشرده ای را انجام می دهد و در نهایت در دقیقه 11 خطای پشت محوطه جریمه را ترابی روی دروازه فرستاد که مدافعان گل گهر دفع کردند.

دقیقه 18:

ارسال بازیکنان گل گهر سیرجان را بیرانوند به راحتی مهار کرد.

دقیقه 20:

ضربه کرنر پرسپولیس را ترابی روی دروازه فرستاد که مدافعان توپ را برگشت دادند و داور خطای بازیکن پرسپولیس را گرفت که احمد نورالهی به این تصمیم معترض شد.

دقیقه 28:

ضربه کاشته پرسپولیس را از جناح چپ محوطه جریمه گل گهر را امیری روی دروازه فرستاد ولی مدافعان توپ را بازهم برگشت دادند.

دقیقه 29:

شوت از راه دور محمد انصاری را دروازه بان گل گهر با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد. این ضربه کرنر را هم مدافعان گل گهر دفع کردند و حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

دقیقه 32:

پرتاب بلند اوت بازیکنان گل گهر را بیرانوند به راحتی مهار کرد.

دقیقه 36:

ضربه کرنر پرسپولیس را بازهم مدافعان گل گهر دفع کردند.

دقیقه 42:

مهدی شیری در نزدیکی محوطه جریمه گل گهر سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

نیمه دوم:

دقیقه 47:

شوت از راه دور احمد نورالهی با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد اما این کرنر هم حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

دقیقه 51:

مهدی ترابی با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه گل گهر را باز کرد و گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

دقیقه 56:

مهدی شیری بازیکن پرسپولیس دچار مصدومیتی جزیی شد.

دقیقه 62:

ضربه کرنر گل گهرسیرجان با ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد و توپ از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 66:

ضربه کاشته پرسپولیس را از جناح چپ محوطه جریمه پرسپولیس را محمد انصاری روی دروازه فرستاد که داور خطای خلیل زاده را روی مدافع گل گهر اعلام کرد.

دقیقه 72:

اشتباه بیرانوند در پاس دادن توپ باعث شد که نورالهی مجبور به خطا روی بهنام برزای بازیکن گل گهر شود. این ضربه کاشته پشت محوطه جریمه به دیوار دفاعی پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه 80:

ترابی با یک پاس دقیق علی علیپور را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که ارسال تند و تیز او با اشتباه مدافع گل گهر همراه شد و سید عبداله حسینی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دقیقه 88:

ارسال بازیکنان گل گهر به ابراهیمی رسید و او هم با یک ضربه سر گل اول تیم گل گهرسیرجان را زد.

دقیقه 92:

علیپور در محوطه جریمه گل گهر سقوط کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 90+3:

بهنامن برزای با بازیکنان پرسپولیس دوباره درگیری لفظی پیدا کرد و او این مرتبه با شجاع خلیل زاده درگیر شد که داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.