رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: کالاهای گرمایشی چون شومینه، بخاری، آب‌گرم‌کن به وفور در بازار یافت می‌شود و خوشبختانه با هیچ گونه کمبود و افزایش قیمتی مواجه نبوده‌ایم. مشهد قطب تولید لوازم خانگی گرمایشی در کشور است.

مشهد، قطب تولید لوازم خانگی گرمایشی در کشور است

به گزارش قدس آنلاین، رضا رزقیان در خصوص فراوانی لوازم خانگی گرمایشی در بازار در ارتباط با برندهای جایگزین در صورت عدم واردات برند ال جی و سامسونگ، اظهار کرد: در حال حاضر واردات این برندها متوقف نشده‌است، اما در صورت توقف اخیرا قراردادی با شرکت  G+بسته شده و شرکت گلدیران قصد دارد تا برند G+ را جایگزین ال جی کند.

رزقیان افزود: هنوز برندی جهت جایگزینی برای برند سامسونگ در صورت عدم واردات در نظر گرفته نشده ‌است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد با اشاره به این‌که عدم واردات برندهای خارجی اقدام مناسبی‌ است، خاطرنشان کرد: در این صورت رقابت بین تولیدات داخلی شکل خواهدگرفت. کما اینکه در حال حاضر نیز برندهای داخلی بسیار خوبی درکشور وجود دارد.

وی اضافه کرد: هیچ افزایش قیمتی در زمینه لوازم خانگی در بازار نداشته‌ایم، تنها در قسمت حمل و نقل کالاها مقداری افزایش قیمتی وجود داشته است.

رزقیان اظهار کرد: خوشبختانه فرهنگ خرید کالاهای خوب ایرانی در میان مردم جا افتاده و عدم واردات کالای خارجی لطمه‌ای به فروشندگان وارد نخواهد کرد، برای مثال در حال حاضر برند باکیفیت دوو تماما در اصفهان تولید می‌شود و استقبال زیاد خریداران را در پی دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد در خصوص فراوانی لوازم خانگی گرمایشی در بازار گفت: کالاهای گرمایشی چون شومینه، بخاری، آب گرمکن به وفور در بازار یافت می‌شود و خوشبختانه با هیچ گونه کمبود و افزایش قیمتی مواجه نبوده‌ایم و مشهد قطب تولید لوازم خانگی گرمایشی در کشور است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.