۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 682494

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برخی از مردم شرایط اولیه ثبت نام در طرح ملی مسکن را رعایت نکرده‌اند گفت: 40 درصد از کسانی که نام نویسی کرده‌اند مشمول این طرح نیستند.

۴۰ درصد ثبت نام‌شدگان مشمول طرح ملی مسکن نیستند

قدس انلاین: محمد اسلامی وزیر راه ه شهرسازی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن در ۱۷ استان و ۲۱۸ شهر صورت گرفته است و در سایر شهرها ادامه دارد، اظهار داشت: تا کنون بطور متوسط شرایط 40 درصد از ثبت نام کنندگان در این طرح مطابق فرم(ج) قرمز بوده است یعنی مشمول این طرح نیستند و پیش از این از تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده کرده‌اند.

وی افزود: متاسفانه برخی از مردم شرایط ثبت‌نام را رعایت نمی‌کنند این افراد با حضور و ثبت‌نام در سایت، باعث افزایش تراکم سایت شده و دیگران را دچار مشکل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:

 مردم باید قبل از ثبت نام شرایط را مطالعه کنند. بسیاری از افراد که از تسهیلات دولتی استفاده کردند برای ثبت نام اقدام می‌کنند که این موضوع باعث افزایش حجم ترافیک سایت می‌شود.

متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن باید چهار شرط اصلی تاهل، عدم استفاده از امکانات و تسهیلات دولتی، سابقه سکونت پنج ساله در شهر مورد تقاضا، نداشتن سابقه استفاده از تسهیلات دولتی برای خرید یا ساخت مسکن را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از ثبت‌نام‌ها انجام شده و ثبت‌نام در سایر استان‌ها ادامه دارد، گفت: ما تقریبا حداکثر ۴۰ شهر ظرفیتی که پیش‌بینی کرده بودیم، متناسب با نیاز مردم بوده است و اما در بقیه شهرها باید ظرفیت‌های جدید پیش‌بینی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.