گیلان –مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از ساخت ۸۹۱ واحد مسکن مددجویی توسط سپاه خبر داد و گفت: ۷۹۱ واحد از این خانه‌ها برای مددجویان کمیته‌ امداد و بهزیستی گیلان و مابقی متعلق به سیل‌زدگان گلستانی است.

ساخت ۸۹۱ واحد مسکونی برای نیازمندان

به گزارش قدس آنلاین،مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از ساخت ۸۹۱ واحد مسکن مددجویی توسط سپاه خبر داد و گفت: ۷۹۱ واحد از این خانه‌ها برای مددجویان کمیته‌ امداد و بهزیستی گیلان و مابقی متعلق به سیل‌زدگان گلستانی است.

احمد ابراهیمی توافق با کمیته امداد گیلان و اداره کل بهزیستی استان در راستای مشارکت سپاه برای ساخت مسکن محرومان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: بر اساس برنامه قرار شده امسال ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در استان توسط سپاه قدس گیلان ساخته و تحویل محرومان داده شود.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان را چیزی حدود ۵۵ درصد اعلام کرد و بیان داشت: تمان توان و تلاش ما در مجموعه سپاه قدس گیلان و گروه‌های جهادگر این است که واحدهای اشاره شده به موقع ساخته شود و با تکمیل طرح‌ها تا قبل از پایان سال کلید این خانه‌ها در دست صاحبان آن‌ها قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.