خراسان شمالی- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و رئیس کمسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط خاص منطقه و تردد زوار امام رضا(ع) بر ضرورت راه اندازی اورژانس هوایی در خراسان شمالی تاکید کرد.

ضرورت راه اندازی اورژانس هوایی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری علوم پزشکی  دکتر کریم همتی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد اظهار داشت: با پیگیری مکاتبات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این استان با وزارت بهداشت، راه اندازی اروژانس هوایی با جدیت پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه برخی از فضاهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، با کمک وزارت بهداشت نیازمند استانداردسازی است، خاطرنشان کرد: مشکلات و نیازمندی های این استان در حوزه بهداشت و درمان به وزیر بهداشت گزارش می شود.

دکتر همتی اضافه کرد: در سفر قریب الوقوع دکتر نمکی وزیر بهداشت به این استان در هفته های آینده، حل مشکلات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی در اولویت قرار گرفته و بررسی می شود.

وی نبود ام آر آی در شیروان و مشکلاتی در حوزه ابنیه و زیرساخت های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی را از دیگر نیازمندی های در اولویت بررسی عنوان کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت ضمن ابراز رضایت از پیشرفت و توسعه زیرساخت های بخش درمان پس از اجرای طرح تحول سلامت در این استان، اضافه کرد: محرومیت این استان بیان گر این واقعیت است که باید به زیرساخت های سلامت بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.