البرز- به منظور آمادگی دانش آموزان برای مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه، اصول ایمنی در مدارس آموزش داده می شود.

برگزاری ٥٠٠ دوره آموزش امداد و نجات در کرج

به گزارش قدس آنلاین  محمد یساولی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی، عملیات اطفاء حریق به دانش آموزان و اقشار مختلف مردم آموزش داده می شود.

وی گفت: این آموزش ها با هدف آشنایی با اقدامات اولیه ایمنی و پیشگیری و نحوه استفاده از تجهیزات آتش نشانی انجام می شود که علاوه بر یادگیری تعداد زیادی از دانش آموزان، کارمندان ادارات و موسسه ها با این مهارتِ مهم و کاربردی، می تواند نقش بسزایی در مدیریت بحران در زمان وقوع حادثه داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه آموزش اصول ایمنی آتش نشانی به منظور آمادگی دانش آموزان هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه در مدارس نیز انجام می شود، یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ٢۰۰ هزار نفر توسط کارشناسان این سازمان این آموزش ها را فرا گرفته اند.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، در دوره های آموزشی چگونگی کار با کپسول های اطفای حریق و روش استفاده از انواع خاموش کننده های دستی و انواع حریق به صورت عملی آموزش داده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.