مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی از عرضه رب گوجه‌فرنگی تولید شده توسط این کارخانه در سراسر کشور خبر داد.

عرضه رب گوجه‌فرنگی تولیدی شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی در سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا اصیلی بیان کرد: رب گوجه‌فرنگی تولیدی در این مجموعه از طریق شرکت‌های پخش محصولات غذایی در سراسر کشور به فروش می‌رسد.
وی ادامه داد: رب گوجه‌فرنگی تولید شده توسط شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی در بسته‌بندی‌های ۸۰۰ گرمی، ۵ کیلویی و حلب ۱۷ کیلویی تولید و به بازار عرضه می‌شود.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی با اشاره به ارسال رب گوجه‌فرنگی توسط این شرکت به مهمان‌سرای حضرت رضا(ع) خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون نزدیک به ۱۰ تن رب در بسته‌بندی ۱۸ کیلویی برای مهمان‌سرای حرم مطهر رضوی ارسال شده است.
وی درباره نقاط قوت رب تولیدی این مجموعه و خطوط مربوط به آن در سال جاری در مقایسه با سال‌های گذشته گفت: با توجه به بهسازی خطوط، رب گوجه‌فرنگی تولیدی در این شرکت نسبت به سال گذشته از رنگ مطلوب و کیفیت بهتری برخوردار است.
اصیلی ادامه داد: علاوه بر این، شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی در سال رونق تولید، از حداکثر ظرفیت خط تولید گوجه‌فرنگی به صورت شبانه‌روزی استفاده کرده است.
وی کنترل گوجه‌فرنگی‌های تحویل داده شده به شرکت، برگشت بارهای نامرغوب پس از بررسی و همچنین جداسازی و سورت محصول در هنگام تولید را از جمله اقدامات صورت گرفته به منظور افزایش کیفیت محصول در سال جاری عنوان کرد.
اصیلی ادامه داد: کنترل‌های میکروبی هم‌زمان با تولید محصول، بخشی دیگر از اقداماتی به شمار می‌رود که در راستای تولید محصولی با کیفیت عالی انجام شده است.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی با اشاره به رویکرد این مجموعه به منظور بهبود کیفیت و تنوع محصولات از طریق بهره‌گیری از دانش فنی بروز در این صنعت گفت: شرکت برای این منظور موفق به دریافت استانداردها و گواهی‌نامه‌های ملی و بین‌المللی همچون‌HACCP، ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸ و HALAL ‌شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.