شیراز-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های جاده‌ای این استان در سیل فروردین ۹۸ وارد شد که ۸۰ درصد از این خسارت‌ها ترمیم و بهسازی شده است.

سیل ۱۲۰ میلیارد تومان به راه های استان فارس خسارت زد

به گزارش قدس آنلاین؛ علیرضا سیاهپورافزود: سیلابی که بر اثر بارندگی‌ها در فروردین ۹۸ جاری شد با شدتی بود که به بسیاری از تاسیسات زیربنایی این استان به ویژه در حوزه جاده‌ها و محورهای مواصلاتی آسیب رساند.

وقوع سیل در روزهای پنجم و ششم فروردین ۹۸ در شیراز و شماری از شهرستان‌های استان فارس، خسارت‌های بسیاری بر جا گذاشت و ضمن جان باختن ۲۱ نفر در دروازه قرآن شیراز، زیان‌های فراوانی به واحدهای مسکونی و واحدهای آموزشی این کلانشهر وارد کرد و همچنین به تاسیسات و زیرساخت‌های تعدادی از مناطق این استان آسیب رساند.   

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با اشاره به اینکه این استان بهترین عملکرد را در زمینه بهسازی آسیب‌های ناشی از سیل در کشور را داشته، اظهار داشت: از مردادماه سال ۹۸ برنامه‌ریزی‌های لازم برای مواجهه با بارندگی‌ها در فصول سرد سال انجام شده است.

سیاهپور همچنین بر انجام اقدامات لازم و پیش‌بینی‌های کافی برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در پی بارش‌های زمستان پیش رو تاکید کرد و گفت: شن و نمک به اندازه کافی تهیه شده و کمبودی در این زمینه در استان فارس وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.