مسابقات بزرگ سازه‌های ماکارونی شرق کشور که از چهارشنبه به میزبانی دانشگاه تربت‌حیدریه آغاز شده بود پنجشنبه شب با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات بزرگ سازه‌های ماکارونی شرق کشور در تربت‌حیدریه برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، در بخش راندمان آزاد به ترتیب تیم های شتاب سازه صفاهان از اصفهان، پارس ۲ از تهران و شتاب سازه از مشهد مقام نخست تا سوم را کسب کردند.  
در بخش فشاری به ترتیب تیم‌های اپکس  از بیرجند، دزرت دیاموند و  آرسس هر دو از طبس به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.  
در بخش دانش‌آموزی به ترتیب تیم‌های هوشمندان سازه و ابر هر دو از مشهد و تیم دانش آموزی سما از تربت حیدریه نیز مقام اول تا سوم را کسب کردند.
سازه تیم لوتوس از دانشگاه تربت‌حیدریه نیز در بخش زیبایی حایز رتبه برتر شد.
رییس دانشگاه تربت‌حیدریه در حاشیه این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقه‌ها توسط انجمن علمی مهندسی عمران و معماری دانشگاه و با حضور ۵۰ تیم و بیش از ۱۰۰ سازه برگزار شد.
محمدحسن فتحی‌نسری افزود: این رقابت‌ها با حمایت انجمن کشوری تات، شرکت سیمان زاوه، سازمان نظام مهندسی تربت‌حیدریه، پژوهش سرای دانش آموزی ولی‌عصر(عج) آموزش و پرورش شهرستان و شرکت نوین زعفران برگزار شد.  
دانشگاه تربت حیدریه دارای دو هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو، ۳۴ استاد ثابت و ۱۸۰ نفر استاد مدعو است که دانشجویان در ۲۷ رشته مشغول تحصیل هستند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.