مازندران- مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از آغاز ثبت نام مسکن ملی از ساعت ۱۰ صبح ۲۳ آذر ماه خبر داد.

ثبت نام مسکن ملی در مازندران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سید محمد نظری با اشاره به اینکه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ۲۳ شهر استان انجام می شود، افزود: ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن وارد فاز پنجم شد، اضافه کرد: در این مرحله قرار است ۶ استان مازندران، اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان و لرستان نام نویسی متقاضیان را براساس شرایط اعلام شده انجام دهند .

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن، ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی امسال و سال آینده احداث می شود، سهمیه استان مازندران برای ساخت مسکن در طرح ملی را ۱۸ هزار واحد اعلام کرد.

نظری با اشاره به اینکه در حال حاضر اراضی در ۲۳ شهر برای این طرح درنظر گرفته شده است، با تاکید بر اینکه در فاز دوم هم مابقی شهرها و اراضی باید آماده شود، افزود: بعضی از این زمین‌ها کاربری مسکونی نداشته و باید در کمیسیون ماده پنج و کارگروه‌های مغایرت‌ها رفته تا نسبت به تغییر کاربری شان اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در این طرح مکان‌هایی که مشخص شده غالبا در داخل شهر هستند و کلیه زیرساخت‌ها نظیر آب، برق، گاز و فاضلاب در مجاورت شان وجود داشته و در این بخش هم مشکلی متصور نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.