فرماندار کلات گفت: این شهرستان ۳۸ هزار نفری حتی یک جایگاه برای عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده یا سی. ان. جی به شهروندان ندارد.

شهرستان کلات جایگاه عرضه سوخت گاز سی. ان. جی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ناصری افزود: نزدیک‌ترین پمپ گاز سی. ان. جی به مرکز این شهرستان در ابتدای جاده مشهد- کلات قرار دارد که دارای تنها یک نازل سوخت سی. ان. جی است و با شهر کلات ۱۴۰ کیلومتر فاصله دارد.

وی ادامه داد: مسوولان محلی برای ساخت جایگاه سی. ان. جی در این شهرستان در حال تلاش و رایزنی هستند و درخواست ساخت این جایگاه سی. ان. جی در این شهرستان با اولویت مشارکت شهرداری ها و بخش خصوصی در حال پیگیری است.

فرماندار کلات گفت: آمار دقیقی از خودروهای سواری و یا ناوگان باری دوگانه سوز شهرستان در اختیار نداریم اما با توجه به افزایش قیمت بنزین، مصرف سوخت گاز طبیعی برای حمل و نقل مسافر و گردشگر به این شهرستان از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

ناصری افزود: طی هفته های اخیر با برخی رانندگان مسافربر این شهرستان که اقدام به دریافت کرایه نامتعارف و درحد دو برابر قیمت معمول کرده بودند برابر قانون برخورد شد که عمده این افراد رانندگان سواری های مسافرکش شخصی بودند اما هیچ کس در این خصوص بازداشت نشده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.