خراسان شمالی- دادستان عمومی و انقلاب شیروان از اجرای مجازات حبس محکوم علیه اختلاس میلیاردی از بیمارستان این شهرستان خبر داد.

اجرای مجازات پرونده اختلاس میلیاردی از بیمارستان شیروان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی،هدایتی نیا، با بیان جزئیاتی از پرونده قضایی مربوط به اختلاس ۱۰ میلیارد ریالی یکی از پرسنل زن بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان گفت: پس از کشف جرم و پایان یافتن تحقیقات مقدماتی دقیق از سوی دستگاه های نظارتی، سرانجام متهمه دستگیر و درباره  اتهامات انتسابی به وی در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی دادسرای عمومی و انقلاب شیروان، پرونده قضایی تشکیل شد که متعاقب بازجویی های بعمل آمده و مستندات و محتویات پرونده، متهمه با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی افزود: پس از انجام و پایان  تشریفات قانونی دادرسی در دادسرا از جمله صدور کیفرخواست، متهمه از سوی محاکم جزایی به تحمل ۵ سال حبس تعزیری، انفصال دایم از خدمات دولتی، استرداد وجوه مورد اختلاس و نیز پرداخت ۲ میلیارد ریال بعنوان جزای نقدی محکوم شد.

هدایتی نیا عنوان کرد: طبق دادنامه قطعی صادر شده، مبلغ دقیق اختلاس شده جمعاً به میزان ۹میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای دادگاه احراز گردید و هم اکنون با ارسال پرونده به اجرای احکام کیفری دادسرای این شهرستان، روند اجرای مجازات محکوم علیها با معرفی و اعزام وی به زندان شیروان آغاز شده است.

این مقام قضایی در پایان از عزم جدی دستگاه قضایی مبنی بر رسیدگی قاطع و بدون اغماض و مماشات با مرتکبین جرائم اقتصادی و اجرای حکم محکومین این قسم پرونده ها  خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.