خراسان شمالی-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بنا بر پیشنهاد اعضای ستاد یوم الله ۹دی استان مقرر شد ویژه مراسم تبیینی با عنوان "مسجد و بصیرت انقلابی" از ۳۰آذرماه به مدت ده شب در مساجد مرکز استان و با حضور مردم و مسئولین برگزار شود.

نشستهای بصیرتی در ۱۰مسجد مرکز استان برگزار می شود

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت:  معضلات و مشکلات اجتماعی بیشتر در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار، به چشم می خورد و برگزاری این چنین نشست ها و مراسمات می تواند بستری را فراهم  کند تا مسئولین با شنیدن درد و دل ها و مشکلات مردمی، در رفع کاستی ها و مشکلات تلاش کنند.

وی ادامه داد: همانطور که مساجد پایگاه اصلی انقلاب بوده امروز هم می تواند محل رویش نسل های انقلابی و مومن باشد و روحانیون و ائمه جماعات باید هنرمندانه روشنگری کنند و مسائل و شبهات را برای عموم و جوانان به خوبی تبیین کنند تا تخم شبهه و فتنه در قلب و فکر مردم بویژه نسل جوان ریشه ندواند.

سالاری به اغتشاشات و حوادث ناگوار اخیر اشاره کرد و افزود: سنگینی هجمه حوادث اخیر کمتر از فتنه ۸۸ نبود و اگر درایت مقام عظمای ولایت و هوشیاری مردم نبود شاید خسارتی بزرگتر از سال ۸۸ بر کشور حادث می شد.

وی اظهار داشت: نخبگان، صاحبنظران و دلسوزان انقلاب باید نسبت به تبیین جایگاه ارزشمند و والای ولایت فقیه از هیچ کوششی دریغ نکنند چون امروز دشمن به کمک مزدوران داخلی و خارجی تمام توان خود را برای شبهه افکنی و تضعیف جایگاه این موهبت بزرگ الهی به کاربسته و این مسئولیت ما را سنگین تر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.