البرز- رییس دانشگاه علوم پزشکی البرزبا اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص پروژه های نیمه کاره درمانی در استان گفت: اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای ساخت بیمارستان فردیس و ۳ میلیارد تومان برای بیمارستان کمالشهر تخصیص داده شده است.

اختصاص اعتبار ۲۳ میلیاردی برای دو بیمارستان فردیس وکمالشهر

دکتر حسین کریم در گفتگو با قدس آنلاین ضمن اشاره به بازدید اخیر معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید رجایی کرج گفت : خوشبختانه طی جلسه ای که با معاون درمان وزارت بهداشت در دانشگاه داشتیم وی در جریان مشکلات و چالش های درمانی استان قرار گرفتند و قول های مساعدی در جهت رفع مشکلات و تسریع در ساخت دو بیمارستان مهم و استراتژیک در استان یعنی بیمارستان فردیس و کمالشهر داده شد.

وی افزود: امیدوارم با همیاری مسئولین ارشد استانی بتوانیم در سال ۹۹ ردیف بودجه ای پایدار از سازمان برنامه و بودجه کشور برای ساخت این بیمارستان ها در نظر گرفته شود.

دکتر کریم با اشاره به نشست مشترک هفته گذشته با مجمع خیرین سلامت و مدیریت شهری کمالشهر گفت:  در این نشست مصوب شد شورا و کمیته فنی با حضور دو تن از اعضای مجمع خیرین سلامت، دو تن از دانشگاه علوم پزشکی البرز و دو تن از مسئولین شهری کمالشهر تشکیل شود تا در خصوص پیگیری جدی روند ساخت و بررسی مشکلات ایجاد شده با پیمانکار با مراجع ذی صلاح مکاتبات انجام شود.

وی تصریح کرد: همچنین مصوب شد ساخت بیمارستان کمالشهر تا بخشی بر عهده مجمع خیرین استان و مسئولین شهری کمالشهر انجام شود و بخش دیگر آن  توسط دانشگاه پیگیری و اجرا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.