خراسان شمالی- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شیروان گفت: ۲۰ دستگاه کانکس برای جایگزینی مدارس نامناسب عشایری این شهرستان در منطقه قشلاقی مراوه‌تپه در استان گلستان مستقر شد.

۲۰ کانکس جایگزین مدارس عشایری شیروان شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شیروان، حجت پیرایش افزود: دانش آموزان عشایر پیش از این در فضای نامطلوب مدارس خشت و گلی آموزش می دیدند که بر اثر بارندگی های امسال تخریب شده بود و این کانکس ها جایگزین آن شد.

وی با بیان اینکه برای خرید هر دستگاه کانکس، ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار از محل کمک های خیران و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هزینه شده است، گفت: هر یک از این کانکس ها ظرفیت پذیرش ۱۵ دانش آموز را دارد که برای ساماندهی آموزش دانش آموزان ابتدایی عشایر در نظر گرفته شده است.

پیرایش افزود: مقطع متوسطه اول عشایری شهرستان شیروان، ۲ مدرسه دخترانه شبانه روزی با ۸ کلاس درس، ۲ مدرسه پسرانه شبانه روزی با ۷ کلاس و یک مدرسه مختلط روزانه با ۳ کلاس درس دارد..

معاون توسعه مدیرت و پشتیبانی آموزش و پرورش شیروان گفت: در مقطع متوسطه دوم عشایری شیروان نیز یک مدرسه شبانه روزی دخترانه با ۲ کلاس درس و یک شبانه روزی کارآفرین پسرانه با ۸ کلاس درس فعالیت دارند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.