مازندران- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از رشد ۳۷ درصدی ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

استقبال کاندیداهای مازندرانی از ثبت نام در انتخابات

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین حسن نژاد صبح شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی مازندران با اشاره به اینکه ۴۱۸ نفر در مازندران ثبت نام کردند، اظهار کرد: از این میان ۷۸ درصد دارای مدرک ارشناسی ارشد بوده و ۵۲ درصد کارمند هستند.

وی با اعلام اینکه ۶۴ درصد فراوانی ثبت نام شوندگان بین سنین ۳۰ تا ۵۰ سال است، اضافه کرد: تاکنون ۲۶ نفر از ثبت نام کنندگان انصراف دادند که بیشترین این افراد ۷ نفر از حوزه انتخابیه ساری و ۳ نفر از حوزه نور و محمودآباد هستند.

رئیس شورای اطلاع رسانی مازندران پیش بینی کرد: حضور مردم مازندران در انتخابات پیش رو از متوسط تعداد شرکت کنندگان در کشور بالاتر خواهد بود.

حسن نژاد در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با عدم فعالیت شورای اطلاع رسانی استان، این مساله را تایید کرد و گفت: درصدد هستیم باتفاق مدیران دستگاه های اجرایی در نشست های بعدی شورای اطلاع رسانی حاضر شویم و در این راستا مدیران کشاورزی، صنعت و برنامه و بودجه در آینده نزدیک میزبان اهالی رسانه خواهند بود.

وی در پاسخ به سوال دیگر  در رابطه با بازماندگان از ثبت نام کمک معیشتی بعلت اخلال در سامانه موردنظر افزود: این مساله را از طریق وزارت رفاه پیگیری و نتیجه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در پاسخ به سوال دیگر قدس آنلاین در رابطه با گرانی های اتفاق افتاده پس از گرانی بنزین، این مساله را تایید و یادآور شد: افزایش قیمت ها ناشی از گران شدن بنزین، ۲ تا ۳ برابر نبوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.