مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: ضروری است محصولاتی پژوهشی با موضوع خانواده در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب تولید و با کمک تمامی دستگاه ها اجرایی شوند.

لزوم تولید محصولات پژوهشی در عرصه خانواده بر مبنای بیانیه «گام دوم انقلاب»

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین استاد آقا شب گذشته در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رضوی که در سالن شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: موضوع خانواده از موضوعات مهمی است که باید در قالب سبک زندگی اسلامی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره کردند تعریف شود.
وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما و تمام بخش‌های نظام نیز بر این است تا تلاش بیشتری در این حوزه داشته باشیم، افزود: این موضوعی نیست که بنیاد کرامت به تنهایی بتواند آن را پیش ببرد بلکه نیازمند مشارکت و همکاری تمامی ارگان ها و نهاد هاست.
وی اصلی ترین کار بنیاد کرامت رضوی را حمایت، تسهیل گری و کمک به موسسات مردم نهاد و بخش هایی که در میدان کار هستند عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده این برنامه را با همکاری و هم افزایی بیشتر با سایر نهادها از جمله مرکز امور بانوان آستان قدس رضوی، بنیاد ملی خانواده و سایر بخش ها در آستان قدس رضوی پیش ببریم و کارهایی را انجام دهیم که نواقص کمتری داشته باشد.
در ادامه این مراسم حسین یکتا مسئول جمعیت مردمی امام رضایی ها  با تاکید بر نهادینه کردن سبک زندگی رضوی در بین جوانان، گفت: سبک زندگی شهدا برگرفته از فرهنگ رضوی است بنابراین فعالان عرصه خانواده بایستی با مطالعه خاطرات و سیره شهدا نسل جدید را به سمت سبک زندگی اسلامی هدایت کنند.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمن آتش کینه خود را بر سر خانواده می‌ریزد، خاطرنشان کرد: عمل به اسلام در زندگی، حفظ ارزش‌های الهی همچون احترام به پدر و مادر، لقمه حلال و ... از جمله معیارهای رسیدن به سبک زندگی رضوی است.
یادآور می‌شود؛ نخستین جشنواره خانواده رضوی با همکاری بنیاد کرامت امام رضا(ع)، مرکز مطالعات و برنامه ریزی خانواده ایرانی و بنیاد ملی خانواده و مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و با هدف کاهش آسیب های خانواده ۲۱ و ۲۲ آذرماه در سالن همایش شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.