مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: این شهر در افق سال ۱۴۲۰، ۸۱۴هزار مترمکعب در شبانه روز تصفیه خانه لازم دارد که تاکنون تنها ۲۶۳هزار مترمکعب آن ساخته شده است.

  نیاز مشهد  به ۸۱۴هزار مترمکعب تصفیه خانه در افق ۱۴۲۰

حسین اسماعیلیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد:  ساخت  تصفیه خانه در  شهر مشهد باید به طور جدی مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی تصریح کرد:  زیرا در حال حاضر پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه های مورد نیاز شهر مشهد درحدود ۲۵درصد است که مساله اساسی در این زمینه کمبود اعتبارات است و از طرفی برای ورود سرمایه گذار بخش خصوصی در این موضوع نیز موانعی وجود دارد .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: مشهد در افق ۱۴۲۰،  ۸۱۴هزار مترمکعب در شبانه روز تصفیه خانه لازم دارد  که تاکنون ۲۶۳هزار مترمکعب آن ساخته شده است و طبق برنامه در نظر گرفته شده مشهد حداقل نیاز به ۳تصفیه خانه دیگر دارد که یکی از آنها در منطقه خین عرب ، یکی در منطقه طبرسی شمالی و یکی هم در منطقه اولنگ است که برای ساخت این تصفیه خانه ها۲۵۰۰میلیارد تومان اعتبارات نیاز است .

اسماعیلیان ادامه داد: امسال  دولت حدود ۸میلیارد تومان برا ی ساخت تصفیه خانه در شهر مقدس مشهد اختصاص داده است که علی رغم گذشت ۹ماه از سال جاری  تنها ۵۰درصد ان پرداخت شده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.