فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار گفت: اهداف، برنامه ها و ماموریت‎ این قرارگاه مبتنی بر بصیرت افزایی و روشنگری نسل جوان در مقابل توطئه ها و فتنه های بدخواهان نظام است.

بصیرت افزایی ،ماموریت اصلی قرارگاه عمار

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با حضور   در بردسکن گفت: اهداف، برنامه ها و ماموریت‎  این قرارگاه بصیرت افزایی و روشنگری نسل جوان در مقابل توطئه ها و فتنه های بدخواهان نظام  است.

حجت الاسلام مهدی طائب گفت: قرارگاه عمار یک مؤسسه راهبردی و اتاق فکر است که اعضای آن عمارگونه عمل می کنند و ما  در مواقع بحران ها و فتنه های منافقین و بدخواهان  نظام  از طریق تریبون ها و منابر به روشنگری مردم  به ویژه نسل جوان پرداخته  ایم و آنها را  در جریان اهداف و توطئه های دشمنان قرار می دهیم.

 وی  با بیان اینکه ما به فعالیت های گروهی برای حفظ انقلاب اسلامی معتقدیم تاکید کرد: ما در قرارگاه عمار به دنبال منافع شخصی و گروهی نیستیم و به اهداف و مصالح و منافع نظام اسلامی توجه می کنیم.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه ما نظام را چیزی جز ولایت و ولایتمداری نمی بینیم، تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت ها و اقداماتی که انجام می دهیم یک شبکه عظیم اجتماعی برای دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه در سراسر کشور تشکیل دهیم.

وی به اهمیت انتخابات دوم اسفندماه اشاره کرد و گفت:  با بصیرتی که ملت ایران در همه صحنه ها از خود به نمایش گذاشته اند دراین رخداد مهم هم بار دیگر با حضور حداکثری خود  درپای صندوق های اخذ رای و انتخاب افراد اصلح با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری افرادی را انتخاب کنند که در تراز انقلاب و پابند به ارزش های انقلاب و آرمان های امام (ره) و رهبری باشند.

منبع: صداوسیما 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.