خوزستان_مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: با توجه به اولویت بندی که انجام خواهد گرفت، تاسیسات فرسوده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را نوسازی و بازسازی خواهیم کرد و در این زمینه گام های موثری را خواهیم برداشت.

نوسازی و بازسازی تاسیسات نفتی بر اساس اولویت انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، احمد محمدی در نشست خبری در دومین روز یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز برگزار شد، در خصوص بحث نوسازی تاسیسات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد: یک طرح عمده برای بهسازی و بازسازی تاسیسات در مجموعه مناطق نفتخیز جنوب در حال پیگیری و مطالعات آن رو به اتمام است و پس از اتمام این مطالعات وارد فاز اجرایی نوسازی و بازسازی تاسیسات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به اولویت بندی که انجام خواهد گرفت، تاسیسات فرسوده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را نوسازی و بازسازی خواهیم کرد و در این زمینه گام های موثری را خواهیم برداشت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: حجم قابل توجهی از تجهیزات و تاسیسات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب فرسوده و نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که در تلاش هستیم تا این کار را به بهترین شکل در مجموعه شرکت اجرایی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.