مدیر حوزه یک عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۳۶ به مصدومان سانحه رانندگی در جاده گوارشک در حومه شهر مشهد امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به محبوسان تصادف دو پراید

به گزارش قدس آنلاین، محسن اسدی، مدیر حوزه یک عملیات آتش‌نشانی مشهد خبر داد: آتش‌نشانان و نجات‌گران ایستگاه شماره ۳۶ به مصدومان سانحه رانندگی در جاده گوارشک در حومه شهر مشهد امدادرسانی کردند.

اسدی خاطرنشان کرد: در پی تماس تلفنی رانندگان خودروهای عبوری مبنی‌بر وقوع تصادف بین دو دستگاه خودرو سواری پراید در جاده گوارشک، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفای حریق ایستگاه شماره ۳۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر حوزه یک عملیات آتش‌نشانی مشهد با اشاره به اینکه «به محض حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد دو نفر از رانندگان هر وسیله نقلیه بر اثر شدت تصادف درون خودرو محبوس و مجروح گردیده‌اند»، عنوان کرد: نجات‌گران آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی ضمن برش‌زدن بدنه خودرو، محبوس‌شدگان را رهاسازی کردند و برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

وی ادامه داد: علت دقیق این تصادف رانندگی توسط عوامل راهور در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل تصادف به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.