نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۹در کمیسیون تلفیق برای بنزین یک نرخ واحد تعیین خواهد شد.

بنزین تک نرخی می شود

محمود نگهبان سلامی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: موضوع قیمت حامل های انرژی به طور جدی در کمیسیون تلفیق مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۹مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد:  یکی از مسائل بسیار مهم جامعه در شرایط فعلی که به عنوان یک دغدغه از سوی مردم مطرح می باشد موضوع قیمت بنزین است و صحبت هایی که در محافل نمایندگان مطرح می باشد این است که در کمیسیون تلفیق برای قیمت بنزین یک نرخ واحد تعیین شود تا  مسائل و فشارهای اقتصادی و معیشتی که به مردم تحمیل شده کاهش پیدا کند و از طرفی منافع دولت نیز در این زمینه مورد توجه قرار بگیرد .

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: هنوز درباره نرخ خاصی در این زمینه جمع بندی صورت نگرفته است، از طرفی با در نظرگرفتن قیمت پیشنهادی دولت برای بنزین در سال ۹۹بحث و بررسی ها در کمیسیون تلفیق صورت خواهد گرفت.

نگهبان سلامی ادامه داد: دولت سال گذشته در لایحه بودجه سال ۹۸نرخ بنزین را لیتری  ۱۵۰۰  تومان پیشنهاد کرده بود اما کمیسیون تلفیق با در نظرگرفتن شرایط اقتصادی کشور با این پیشنهاد دولت مخالفت کرد، اما با تصمیم سران قوا این نرخ در آبان ماه سال جاری اجرایی شد. 

وی تصریح کرد: با در نظرگرفتن همه جوانب ، نرخ بنزین در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سپس برای تصویب نهایی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.