رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان مشهد با اشاره به اینکه تبلیغات زودهنگام خلاف قانون است، گفت: هزینه‌های خارج از عرف، هزینه برای خرید رأی، استفاده از امکانات ، اموال، خودرو و جایگاه‌های دولتی از دیگر تخلفات انتخاباتی محسوب می‌شود که تا پایان انتخابات رصد خواهد شد

تبلیغات زودهنگام و استفاده از امکانات دولتی مصداق تخلف انتخاباتی است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی برامکی اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی می توانند موارد را به ستاد انتخابات و هیأت نظارت انتخابات گزارش دهند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان مشهد تصریح کرد: هزینه های خارج از عرف، هزینه برای خرید رأی، استفاده از امکانات دولتی، اموال، خودرو و جایگاه‌های دولتی از دیگر تخلفات انتخاباتی محسوب می شود که تا پایان انتخابات رصد خواهد شد.
برامکی افزود: مدیران دستگاه های اداری نباید برای فردی از طریق استفاده از بیت المال و جایگاه های دولتی و اداری تبلیغات کنند.
وی با بیان اینکه در مورد شکایات واصله از سوی مردم، صحت و سقم گزارشات بررسی و به نسبت نوع تخلف انتخاباتی پیگیری لازم در این موارد انجام می شود، افزود: سه دستگاه نظارتی اعم از هیأت نظارت شورای نگهبان، هیأت بازرسی انتخابات شهرستان و هیأت اجرایی به عنوان معتمدین مردم فعال هستند تا از چندین مسیر نظارت ها صورت گیرد و پوشش کامل نظارتی انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.