سامسونگ در اوایل سال جاری در ماه اکتبر خبر از به روز رسانی بتا One UI ۲.۰ را برای سری Galaxy S۱۰ داد، این شرکت پس از مدت کوتاهی این به روز رسانی را برای چندین دستگاه در ترکیب Galaxy S و Note نیز تمدید کرد.

بزرگترین روزرسانی اندروید ۱۰ در راه است +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سری گلکسی نوت ۱۰ با اندروید ۹ پای عرضه شد، مانند اکثر پرچمداران اندرویدی ، انتظار می‌رود این دو مدل حداقل دو به روزرسانی اصلی را در طول زندگی خود دریافت کنند و اولین به روز رسانی بزرگ اندروید ۱۰ خواهد بود.

سامسونگ در اوایل سال جاری در ماه اکتبر خبر از به روز رسانی بتا One UI ۲.۰ را برای سری Galaxy S۱۰ داد، این شرکت پس از مدت کوتاهی این به روز رسانی را برای چندین دستگاه در ترکیب Galaxy S و Note نیز تمدید کرد.

طبق برنامه به روزرسانی ماه های گذشته ، این شرکت قصد داشت نسخه پایدار این نرم افزار را از ژانویه سال ۲۰۲۰ به چندین دستگاه عرضه کند، اوایل این ماه در حالی که به روز رسانی بتا محدود به پرچمداران در ترکیب این شرکت بود ، سامسونگ دوباره ما را شگفت زده کرد و One UI ۲.۰ را بر اساس اندروید ۱۰ برای Galaxy M۲۰ و Galaxy M۳۰ نیز منتشر می‌کند، به نظر می‌رسد این شرکت کم کم آماده شروع به روز رسانی ها است، زیرا اکنون شروع به تولید نسخه پایدار برای سری Galaxy Note ۱۰ در آلمان کرده است.

طبق گزارش اخیر سامسونگ موبایل ، کاربران گلکسی نوت ۱۰ در آلمان اکنون دریافت به روزرسانی پایدار اندروید ۱۰ را دریافت کرده‌اند، در حال حاضر این به روزرسانی برای کاربرانی که در برنامه بتا ثبت نام کرده‌اند در دسترس است اما مدت زیادی تا عرضه جهانی این به روز رسانی طول نخواهد کشید، به روزرسانی با نسخه N۹۷ * FXXU۱BSL۷ ، در هر دو مدل Galaxy Note ۱۰ و Galaxy Note ۱۰+ در آلمان رونمایی می‌شود. این مجموعه ویژگی‌های جدیدی را که گوگل در Android ۱۰ معرفی کرده است ، همراه با چند تغییر خاص UI از سامسونگ در خود دارد.

علاوه بر این ، این به روز رسانی ، پچ امنیتی Android را نیز برای دسامبر ۲۰۱۹ برای این دستگاه ها به ارمغان می آورد، سامسونگ اخیراً عملکرد بسیار خوبی در زمینه به روز رسانی‌ها داشته و ما انتظار داریم این شرکت در هفته‌های آینده One UI ۲.۰ را برای دستگاه‌های بیشتر روانه بازار کند.

سری Galaxy S۱۰ شاهد روند پایداری مشابه Android ۱۰ بود که ابتدا در آلمان عرضه و سریعاً در بازارهای دیگر پخش می‌شد و اگر به روزرسانی گلکسی نوت ۱۰ با هیچ مشکلی روبه‌رو نشود ، مطمئناً می‌توانیم عملکرد مشابه برادرش را انتظار داشته باشیم.

تاکنون اطلاعات بیشتری برای بسته های به روزرسانی نوت ۱۰ و نوت ۱۰+ منتشر نشده است اما به محض انتشار آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.