رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه 30 آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر است، گفت: اختتامیه این جشنواره پنجم دی ماه در مشهد با معرفی نفرات برتر برگزار می‌شود و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان ویژه آیین اختتامیه این جشنواره است.

۳۰آذر ماه آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ابوذر

به گزارش قدس آنلاین، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی پنجم دی ماه در مشهد با معرفی نفرات برتر برگزار می‌شود و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان ویژه آیین اختتامیه این جشنواره است.

عباس محمدیان افزود: چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا کنون با استقبال اهالی رسانه در خراسان رضوی روبرو شده است به‌گونه‌ای که تا کنون تعداد آثار ارسالی از دوره‌های گذشته بیشتر بوده است.

وی محورهای ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره را تشریح کرد:عزم ملی برای تحقق گام دوم انقلاب، زیارت، فرهنگ میزبانی و فرهنگ شهروندی، رونق تولید،پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی و آسیب‌های اجتماعی محورهایی است که آثار ارسالی باید در یکی از این محورها در جشنواره شرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی اظهار کرد: کسانی که آثار آنها به یکی از محورهای گفته شده مرتبط باشد اما در رسانه‌ای منتشر نشده باشد نیز می‌توانند به صورت آزاد در این جشنواره شرکت کنند.

وی یادآور شد: هر شرکت کننده می‌تواند پنج اثر در هر قالب برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.